موج منفی به بازیکنانم نمی دهم

موج منفی به بازیکنانم نمی دهم

محمود خرمزی سرمربی ایرانجوان بوشهر پیش از اولین بازی تیمش در فصل جدید گفت:هواداران ایرانجوان صبور باشند و تیم را حمایت کنند تا یک فصل خوب را پشت سر بگذاریم.
به گزارش پیام عسلویه وی که با برنامه رادیویی "جمعه ها با ورزش" گفتگو می کرد ادامه داد:تیم با نوجه به وضعیت موجود در شرایط مطلوبی قرار ندارد ،تعارف نیست واقعیت این است که 9 بازیکن خوب ایرانجوان در فصل گذشته جدا شده اند و در حقیقت اسکلت اصلی تیم را باید از نو بنا کرد.تمام تلاش من و باشگاه این است یک تیم خوب را راهی بازی ها کنیم تا از اعتبار فوتبال بوشهر دفاع شود.
 
خرمزی در ادامه تصریح کرد:علی رضا جلیلی مدافع راست سابق تیمهای فجر شیراز و نساجی را به خدمت گرفته ایم و زمان می خواهیم تا تیم به صورت جدی شکل بگیرد.دو ،سه هفته اول لیگ برای ایرانجوان حکم بازی های تدارکاتی را دارد و همین جا قول می دهم تیم خوب و جوانی را راهی بازی ها کنیم.از بازیکنان تستی چند مهره خوب و آینده دار نیز به خدمت گرفته ایم که می توانند آینده های فوتبال بوشهر باشند.
 
سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در فصل جدید لیگ یک تاکید کرد:شیوه مربی گری من این است که موج منفی به بازیکنانم نمی دهم و با همه وجود برای برد تلاش خواهم کرد.از حریف شناخت خوبی دارم و خبردار هستیم که اسکلت تیم مسجد سلیمان نیز مانند ایرانجوان تغیرات زیادی داشته است.
 
خرمزی تصریح کرد:شاید قضیه تکراری باشد اما استانی مثل ما که گاز و نفت آن کشور را اداره می کند لیاقت داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد اما نمیدانم چرااز  فوتبال آنکونه که باید و شاید  حمایت نمی شود.اگر قرار است برای تفریح سالم جوانان راه مطلوبی را در نظر بگیرند ،همین فوتبال است.هزینه زیادی ندارد و فقط باید تدبیر کنند.این همه جوان مشتاق در تست گیری کوتاه مدت ما حضور داشتند که نشان می دهند جوانان استان بوشهر تشنه فوتبال هستند.
 
سرمربی ایرانجوان در خاتمه گفت:هواداران صبور باشند و مثل همیشه کنار تیم محبوبشان قرار بگیرند.امیدوارم با دست پر از مسجد سلیمان باز گردیم و یک شروع خوب را در همین ابتدا داشته باشیم.
ارسال دیدگاه