گلایه سرپرست دریانوردان پارس جنوبی از تصمیم عجیب کمیته فوتبال ساحلی

گلایه سرپرست دریانوردان پارس جنوبی از تصمیم عجیب کمیته فوتبال ساحلی

حسین طبیب نژاد سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت:اردوهای کوتاه مدت تیم ملی به تیم ما لطمه زیادی زده است.
به گزارش پیام عسلویه وی در این باره تاکید کرد:در هفته سه روز 6 ملی پوش ما برای اردو راهی تهران می شوند و همین باعث شده تا تمرینات ما 7 بازیکن انجام شود.یکی از دلایل عدم نتیجه گیری ما در دو بازی گذشته همین موضوع بوده که از مدیر عامل باشگاه درخواست کرده ایم با کمیته فوتبال ساحلی مکاتبه کند.بازیکن یک روز بازی انجام می دهد روز بعد هم یک ریکاوری ساده ،سه روز هم در اردوی تیم ملی تمرین می کند ،دیگر توانی برای آنها باقی نمی ماند .
 
سرپرست دریانوردان پارس جنوبی ادامه داد:اتفاقات زیادی رخ داد تا دو بازی پیاپی را از دست دهیم اما در بازی مقابل نماینده ساری پیروز شدیم و اکنون در یک امتیازی با صدر جدول قرار داریم.سعی خواهیم کرد جایگاه خود را در صدر جدول پس بگیریم ،حالا هر چه صلاح و تقدیر باشد همان خواهد شد.
 
طبیب نژاد در ادامه از تصمیمات عجیب کمیته فوتبال ساحلی انتقاد کرد و گفت:علی نادری از بازی ملی کناره گیری کرده و دستیار سرمربی شده ،آن به او می گویند حق بازی در تیم باشگاهی خود را هم نداری ،گناه تیم ما چیست که حق استفاده از یکی از بازیکنان خوبش را ندارد! با مصدومیت یک دو مهره کار ما سخت شد و فصل یارگیری نیز پایان پذیرفت.
 
ارسال دیدگاه