سخنان جالب و عجيب احمدي نژاد در بافق

سخنان جالب و عجيب احمدي نژاد در بافق

محمود احمدي نژاد در ادامه سفرهاي خود به استان هاي مختلف کشور تلويحا به کانديداتوري خود در انتخابات اشاره کرد.وي گفت: شعار هر چي مرد در دنيا هست، اين است که ملت ايران بازمي گردد. من در جريان مسائل کشور هستم اما فعلا مصالح اقتضا نمي کند که ورود کنم. وقتش که شد در خدمت ملت خواهم بود.

گزيده سخنان احمدي نژاد در بافق در زير مي آيد:

آن ها مردم را غير شجاع و منزوي طلب مي خواهند که به دنبال کارهاي خود باشند. وقتي هم مردم از سياست از آنها سوال ميکنند، ميگويند سياست ربطي به مردم کوچه و بازار ندارد.شعار هر چي مرد در دنيا هست، اين است که ملت ايران بازمي گردد. من در جريان مسائل کشور هستم اما فعلا مصالح اقتضا نمي کند که ورود کنم. وقتش که شد در خدمت ملت خواهم بود. دولتمردان، خودشان نبايد تاجر و سرمايه دار باشند. نبايد توزيع كننده فرصت ها خودش متقاضي باشد. همه امور اعم از سياستگزاري ، برنامه ريزي و اجرا ، توزيع منابع و فرصت ها و حق تصميم گيري هاي ريز و درشت متعلق به مردم است و مردم صاحب اختيار آنند.

نظر و خواست مردم بايد در تمام تصميمات ، تعيين کننده و حاکم باشد و نتايج تمام برنامه ريزي ها بايد در زندگي مردم مورد ملاحظة جدي قرار گيرد. حکام غيرمردمي دوره حاکميت را فرصت و غنيمتي براي بهره مندي هاي شخصي و حزبي و خانوادگيمي شمارند و کمتر جايگاهي براي مردم و حقوق مردم قائل اند. در نگاه حاکمان غيرمردمي ، مردم در بالاترين حد، عامل رسيدن آنان به قدرت و نهايتاً يک برگ راي هستند که به هر ترتيب و ترفندي بايد به نفع آنان به صندوق راي ريخته شود و بعد نقش آنان پايان پذيرد تا انتخابات بعدي.= پنهان کاري و محروم کردن مردم از آگاهي نسبت به مسائل و جريانات جاري از مهم ترين پايه هاي استقرار حاکميت هاي غير مردمي است.= از ديد حاکمان غيرمردمي ، هرچه مردم بي اطلاع تر و دورتر از اخبار واطلاعات اصلي و واقعي باشند ، فرصت براي اداره جوامع مهيا تر و کار مديريت و حکمراني آنان آسان تر است. متاسفانه امروزه متن اکثرمذاکرات و مطالب و تصميمات حکومت ها و مديريت ها حتي در موارد معمولي به بهانه امنيت به صورت سري و خيلي محرمانه و دور از دسترس مردم است. ترجيع بند برنامه ريزي هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي حاکمان غير مردمي، تضعيف و تحقير مردم و ناتوان نشان دادن آنان و تلاش براي از بين بردن خودباوري و عزت نفس و اعتماد عمومي مردم است.آنان مردم را غير شجاع ، منفعت طلب و منزوي مي خواهند.انتخاب اين خبر را منتشر کرده است.


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز