صنایع نفت و گاز توجه ویژه‌ای به شهرستان جم داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر جم:

صنایع نفت و گاز توجه ویژه‌ای به شهرستان جم داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: صنایع نفت و گاز توجه ویژه‌ای به شهرستان جم داشته باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد زائری ظهر پنجشنبه در نشست با منتظری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با قدردانی از همراهی‌ها و همکاری‌های این مجموعه با شهرداری و شورای اسلامی شهرجم خواستار برقرای ارتباط بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات مردم جم شد.
وی اضافه کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز با دارا بودن چندین حلقه چاه و اسکان خانواده‌های در جم تعامل و همکاری بیشتری بین منطقه عملیاتی نار و کنگان و شورای اسلامی شهر جم باشد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان جم تیم‌های ورزشی بسیار خوبی فعالیت دارند و در استان، کشور و حتی بین الملی هم حائز کسب مقام های قهرمانی هستند انتظار داریم که شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی یکی از تیم های شهرستان را تحت پوشش خود قرار دهد.
لزوم پردخت عوارض آلایندگی به جم
شهردار جم نیز در این دیدار ضمن تشکر همکاری شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در خصوص پرداخت ارزش افزوده و عوارض الایندگی این شرکت اظهار داشت: افزایش اعتبارات ارزش افزوده از اهمیت بالایی برخوردار است.
سید احمد علمداری گفت: پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده حق مردم شهر جم است ولی این عوارض در سطح استان فارس توزیع می شود و از آنجایی که به شهرستان جم هم مرتبط می شود انتظار مردم این است که عوارض به جم هم پرداخت شود.
وی در ادامه خواستار برقرای تعامل بیشتر مجموعه شرکت با مدیریت شهری جم شد.
علمداری تاکید کرد: بابت ارزش افزوده که در سال ٩٣ امور مالیاتی به شهرهای فارس پرداخت کرده است و با توجه به اینکه سهم شهرستان جم نیز هست، انتظار داریم هرچه سریع‌تر نسبت به واریز آن اقدام کنند.
شهردار جم همچنین با اشاره به اینکه به اشتباه عوارض آلایندگی سنوات قبل از طریق امور مالیاتی استان فارس به حساب شهرهای این استان پرداخت شده است و سهم شهرستان جم نیز به اشتباه به حساب آنها منظور شده، تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده، قرار شد این عوارض پس از پرداخت مطالبات شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به حساب شهرستان منظور شود؛ انتظار داریم مدیر عامل دستور پرداخت مطالبات را دهد تا سهم شهرستان جم پرداخت شود.
لزوم راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه جم
علی پریشان عضو شورای اسلامی شهر جم نیز در این دیدار با اشاره به تعطیلی فرودگاه توحید جم بیان داشت: از آنجایی که این شرکت نیز از تسهیلات هوایی این فرودگاه استفاده می‌کند باید همکاری بیشتری توسط شرکت زاگرس جنوبی در خصوص راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه جم انجام شود.
سخنگوی شورای شهرستان افزود : با توجه به اینکه شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان علاوه بر اینکه خدمات خوبی شهرستان داده است ولی متاسفانه در بسیاری از موارد خساراتی نیز داشته‌اند انتظار داریم همکاری و تعاملات بیشتری با مردم منطقه داشته باشد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز