راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

همزمان با نقاط مختلف کشور، راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد و مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر انزجار خود از استکبار جهانی را بار دیگر نشان دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر امروز نیز همچون گذشتهحضوری گسترده و باشکوه در مراسم ۱۳ آبان داشتند و راهپیمایی در شهرها و روستاهای استان برگزار شد.
نصرالله شفیعی اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به‌پاس گرامیداشت سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال ۴۳، سالروز شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال ۵۷ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال ۵۸ در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر امروز با فریادهای رسای خود و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، انزجارشان را از استکبار جهانی اعلام کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مردم استان بوشهر با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن ترسیم چهره زیبایی از وحدت، همدلی و اتحاد، به خیابان‌ها آمده‌اند تا انزجار و نفرت خود را از دولت مستکبر آمریکا و حامیان آن اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار مهر،  مراسم تجمع استکبارستیز یوم‌الله ۱۳ آبان در مرکز استان بوشهر ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار  شد.
از جمله شعارهای این مراسم می‌توان به «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «۱۳ آبان همیشه برپاست  یادآور نابودی آمریکاست»، «این سخن جاوید روح خداست  ام‌الفساد قرن ما آمریکا است»، « جهاد با استکبار، مرام و ایده ماست ایده انقلابی نبرد با آمریکا است»، «مرگ بر آل سعود خائن» اشاره کرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز