دست همکاری به سوی همه برای توسعه استان دراز می کنم

معاون جدید سیاسی استانداری بوشهر:

دست همکاری به سوی همه برای توسعه استان دراز می کنم

معاون جدید سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرگفت:برای شتاب در توسعه دست همکاری به سوی همه مسئولان، روحانیت، ائمه جمعه ، نمایندگان ،اعضای شورای تامین، احزاب و تشکل های سیاسی و همه مردم دراز می کنم.
به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند شنبه شب درآئین تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری بوشهر افزود:با تمام وجود از تجارب و با راهنمایی استاندار برای پیشرفت استان بوشهر همه ظرفیت ها را بکار خواهم گرفت.
وی یادآورشد:باتوجه به اینکه معاون سیاسی استانداری بوشهر در دولت تدبیر و امید هستم ولاغیر برهمین اساس پیگیر تحقق شعارهای دولت در سرلوحه امور قرار خواهد داشت.
معاون جدید سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر اضافه کرد: همچنین پیگیری برنامه های وزارت کشور و اجرای ماموریت های محوله استاندار بعنوان دیگر رسالت اینجانب در دوره خدمتی خواهد بود.
وی افزود: با تمام وجود در کنار مدیران استان و در خدمت استاندار بوشهر خواهم بود تا بتوانیم اهداف طراحی شده را عملیاتی کنیم.
گراوند گفت: بدون شک انجام این رسالت نیازمند کمک مدیران، فرمانداران و روسای دستگاههای اجرایی و همه گروههاست که زمینه ساز توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی است.
وی افزود: بوشهر سرزمین رئیسعلی دلواری بعنوان نماد مبارزه با استعماراست .
گراوند از حسن اعتماد استاندار بوشهر و حسن نظر وزارت کشور در اعطای مسئولیت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز