خلاصه اخبار

خلاصه اخبار

هشدار آیت‌الله موحدی کرمانی:
«رابطه جنسی اینترنتی» و «تلفنی» در کشور رایج شده/ در فضای مجازی شاهد هستیم که بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند/ فاحشه خانه های اینترنتی ایجاد شده/ فضای مجازی می‌تواند دین و اسلام را از بیخ ریشه کن کند
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت : شبیخون فرهنگی امروزه به سراغ همسران و فرزندان کوچک و بزرگمان آمده است. برای مثال اگر وارد یک ضیافت خویشاوندی شوید، متوجه می‌شوید که همه اعم از کوچک و بزرگ، سرشان را وارد موبایل‌ها کرده‌اند و آیا این سوال برایمان پیش آمده است که در این موبایل‌ها چه می‌گذرد و مردم چه می‌بینند.
 
 روحانی: نقض برجام را از سوی هیچ یک از اعضا تحمل نخواهم کرد / مصوبه اخیر کنگره با برجام مغایرت دارد / اوباما موظف است از اجرای آن جلوگیری کند / صریحا می گویم؛ چنانچه این مصوبه اجرا شود، پاسخ قاطعانه ما را به دنبال خواهد داشت
 رئیس‌جمهور گفت: این دولت توانست به عهد خود با مردم در رسیدن به تورم تک رقمی وفا کند و کمتر از سه سال تورم بالای 40 درصد را به زیر 10 درصد کاهش دهد. دکتر روحانی خاطرنشان کرد: تا قبل از دولت یازدهم هیچ دولتی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران کار خود را با تورم بالای 23 درصد آغاز نکرده در حالی که در شروع به کار این دولت، نرخ تورم بالای 40 درصد بود. مهم‌تر آنکه این دولت مفتخر است که توانست به عهد خود در دستیابی به تورم تک رقمی وفا کند و ظرف کمتر از 3 سال، تورم بالای 40 درصد را به زیر 10 درصد کاهش داد.

محمود صادقی خطاب به لاریجانی: چرا ساکت هستید؟ / چرا از جایگاه مجلس دفاع نمی کنید؟ / اگر به دنبال ناآرامی بودم خودم به دادسرا نمی‌رفتم / به رئیس قوه قضائیه تهمت نزدم

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (یکشنبه 14 آذر) قوه مقننه در تذکری گفت: جلب بنده در روز یکشنبه هفته گذشته برخلاف نص صریح اصل 86 قانون اساسی و برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس بود.
وی تصریح کرد: بنده در نطق 24 آبان سال جاری خود به رئیس قوه قضائیه تهمت نزدم و تنها سؤالی از وزیر اقتصاد پرسیده‌ام که لازم است متن اظهارات بنده به صورت دقیق بررسی شود.
 
رئیس مجلس: اتهام زدن به افراد آزادی بیان نیست / شما آبروی مسلمان و یک تشکیلات را بردید / انتظارم از شما این بود که نطقی که داشتید را اصلاح کنید / شمایی که خود آخوندی کرده‌اید، مگر حرمت مومن مانند حرمت کعبه نیست؟

 علی لاریجانی رئیس مجلس در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان در واکنش به تذکر محمود صادقی گفت: آقای صادقی همین نوع صحبت‌هایی که الان نیز فرمودید متناسب با روابط میان قوا نیست.
 وی ادامه داد: درباره آن مطلبی که فرمودید و تذکری که در مجلس دادید که احساس می‌کنید حق‌تان پایمال شده است، من گفتم مطالبی را که شما گفته‌اید، آوردند و دیدم؛ گفتید خطاب‌تان به وزیر اقتصاد بود که بر اساس کدام ماده قانونی این دخل و خرج‌ها را قانونی اعلام کرده‌اید؟ اما شما مطلبی را اضافه کرده‌اید مبنی بر اینکه این پولها به حسابهای شخصی واریز می‌شود که اینجا نقطه اتهام است.
 
بهمنی: مجلس و دولت ید واحده در مقابل نقض برجام باشند /مجلس هیچ زاویه‌ای با دولت ندارد ...جریانات سیاسی یک دستورکار واحد علیه نقض توافق داشته باشند | منافع ملی را فدای اختلافات نکنیم
رییس کل بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد می‌گوید در شرایط فعلی که آمریکا اقدام به نقض برجام کرده است همه جریانات سیاسی خصوصا دولت و مجلس باید دستورکار واحدی در مقابل این اقدام داشته باشند.

زاکانی: سخنان روحانی در رابطه با بدعهدی امریکا قابل ستایش است

علیرضا زاکانی نسبت اظهارات روز گذشته  روحانی در مجلس واکنش نشان داد. زاکانی در یادداشتی نوشت : اکنون مردم ایران منتظرند تا وعده رئیس جمهور محترم مبنی بر پاسخ قاطع به آمریکا را در مقام اقدام وعمل ببینند و پس از آن تمام تمرکز دولت معطوف به حل مشکلات اقتصادی خصوصا بیکاری از مسیر تکیه بر توان داخلی و  اقتصاد مقاومتی گردد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز