مسابقات ورزشی دانشگاهیان بوشهر برگزار می‎شود

مسابقات ورزشی دانشگاهیان بوشهر برگزار می‎شود

 رئیس هیات ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بوشهر از برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاهیان استان در رشته‌های والیبال، فوتبال، فوتسال، طناب کشی و دارت تا پایان سال جاری خبرداد.
به گزارش پیام عسلویه به نقل از فارس؛ علی کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: این مسابقات با هدف استعدادیابی، ارتقاء سطح سلامت کارکنان و ایجاد همدلی و همبستگی میان دانشگاه‌های استان بوشهر انجام می شود.
وی اضافه کرد: مسابقات والیبال پسران در تاریخ 28 آذرماه به میزبانی دانشگاه خلیج فارس و مسابقات فوتسال دختران یکم اسفندماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام می شود.
رئیس هیات ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بوشهر تصریح کرد: مسابقات فوتسال پسران 10 اسفندماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، والیبال دختران هفتم اسفند به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و مسایقات فوتبال چمنی کارکنان دانشگاه‌های استان بوشهر در روز 11 دی ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.
وی با اعلام برگزاری دوره‌های ماساژ ورزشی ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها تا پایان سال اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدگی‌های رایج در ورزش، آشنایی ورزش کاران با این موضوع می‌تواند در کاهش میزان مصدومیت آنها موثر باشد.
 

ارسال دیدگاه