برگزاری مسابقات کشتی با نام دلیران تنگستان در بوشهر

دبیر فدراسیون کشتی خبر داد

برگزاری مسابقات کشتی با نام دلیران تنگستان در بوشهر

دبیر فدراسون کشتی کشور گفت: استان بوشهر با توجه به سابقه و جایگاه ویژه در کشتی می تواند جام دلیران تنگستان را برای این استان ثبت و هر ساله این مسابقات را برگزار کند.
به گزارش پیام عسلویه؛ رضا لایق روز دوشنبه درمجمع انتخابات هیات کشتی استان بوشهر، گفت: دلیران تنگستان به واسطه مبارزاتی که در این استان علیه استعمار پیر انگلیس داشته اند، یک برند قهرمانی محسوب شده و استان بوشهر با ظرفیت های همه جانبه ای که دارد، می تواند مسابقات کشتی را با نام جام دلیران تنگستان در این رشته به نام خود ثبت کند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط زمینه و زیرساخت فعالیت علاقه مندان به این رشته ورزشی باید در استان بوشهر فراهم شود و می طلبد مسئولان مرتبط در این زمینه همکاری لازم را با هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این جلسه گفت: رشته کشتی یکی از ورزش های مورد توجه و علاقه در این استان است.
بهروزیان فرد افزود: با توجه به توانمندیهای استان بوشهر انتظار می رود که فدراسیون کشتی به این استان توجه جدی تری داشته باشد.
وی اظهارکرد: هم اینک خانه کشتی دراستان بوشهر دارای فضای مناسب، مستقل و استاندارد است که انتظارمی رود هیات کشتی استان نیز از ظرفیت ها و استعداد هایی که در استان وجود دارد به نحو مطلوب استفاده کند.
در این مجمع علیرضا شمشیری و حجت الاسلام صمصام شیروانی برای ریاست هیات کشتی استان کاندیدا شده بودند که با رای اعضای مجمع علیرضا شمشیری با کسب 12 رای به مدت چهار سال ریاست هیات کشتی استان را عهده دارشد.
پیش از این در دوره قبل مسعود شمشیری پدر علیرضا شمشیری این مسئولیت را برعهده داشت.
 

ارسال دیدگاه