صدای مردم

صدای مردم

ویراژ ماشین های سنگین در خیابان طالقانی
مسوولین نسبت به افسار گسیختگی ماشین های سنگین در بزرگراه طالقانی چاره اندیشی کنند . ویراژ و سرعت غیر مجاز. این ماشین ها در غیاب ماموران راهنمایی و رانندگی مردم پیرامون این خیابان را معرض خطر قرار داده است . سرعت غیر مجاز و بی تفاوتی راننده های خسته نسبت به عابران پیاده باعث بوجود آمدن وحشت و دلهره در شهر شده است .
اصغر محمدی . صلح آباد بوشهر
 
شهرداری بندر دیر اقدام کند
از شهرداری بندر دیر می خواهیم نسبت به جمع آوری  نخاله های ساختمانی در معابر و سطح شهر اقدام نماید . اینگونه  نخاله ها متاسفانه بازمانده ساخت و سازهایی است که در سطح شهر توسط مالکان ساختمان ها رها و چهره ناپسندی به شهر می دهد . از همشهریان عزیز هم می خواهم نسبت به زادگاه و شهرشان حساسیت بیشتری از خود نشان دهند و پس از اتمام پروژه های ساختمانی اقدام به جمع آوری نمایند .
فخرایی از بندر دیر
 
با خرده فروشان مواد مخدر در چغادک برخورد کنید
متاسفانه مواد مخدر در شهر چغادک بیداد می کند . خرده فروش هایی در این شهر  اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند ؛ بطوریکه نوجوانان و جوانان این شهر را در معرض آسیب جدی قرار داده اند . لطفا مسوولین در این زمینه اقدام کنند و جمع آوری و قلع و قمع این افراد خدا بی خبر را  در دستور کار خود قرار دهند . این کمترین انتظار ما از مسوولین است . انتظاری که به سلامت جان و روان ما شهروندان چغادکی مربوط می شود .
 
 درخواست از شهرداری بوشهر
از شهرداری بندر بوشهر به خاطر تغییرات محسوس در این شهر تشکر می کنم . در منطقه صلح آباد دو سه پارک و فضای سبز وجود دارد که نیاز به بازسازی و رسیدگی دارد . متاسفانه یکی از آنها حتی از نظر روشنایی در شب هم مشکل دارد . از شهرداری عاجزانه استدعا دارم  وسایل بازی بچه ها و همچنین وسایل ورزش در این پارک ها مستقر نمایند تا اهالی این منطقه از آنان استفاده لازم را ببرند .
غبیشاوی 
 
خیابان خبرنگار یا خیابان تعمیرکاران
خیابان خبرنگار واقع شده بین خیابان های شکری و طالقانی مدتهاست دیگر نام خود را از دست داده است . متاسفانه این خیابان که کاملا مسکونی است دقیقا شده است راسته ی تعمیرکاران و  جوشکاران . شلوغی و آلودگی صوتی در این خیابان اهالی این محل را کلافه کرده است . متاسفانه کسی نیست  در این شهر بپرسد که حضراتی که پشت سر هم مجوز اینگونه کارگاههایی صادر می کنند چرا به فکر مردم ساکن این خیابان نیستند . در کدام شهر سراغ دارید که کارگاههای تعمیراتی را در قلب مناطق مسکونی مجوز می دهند . از مسوولین خواهشمندیم  فکری به حال ما کنند .
موحدی

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز