جایگاه برادران طبیب نژاد در فوتبال ساحلی کجاست؟!

در حاشیه سفر آقای رییس به بوشهر

جایگاه برادران طبیب نژاد در فوتبال ساحلی کجاست؟!

مگر می شود از فوتبال ساحلی گفت و نوشت ولی از عباس وحسین و صلح آباد و دریانوردان و سواحل محله صلح آباد وشیرهای پابرهنه یادی نکرد وبه رشته تحریر درنیاورد؟  دیروز رییس فدراسیون و رییس دپارتمان فوتبال ساحلی در بوشهر حضور یافتند ودغدغه اولین تورنمنت بین المللی پرشین کاپ به میزبانی بوشهر داشتند، درکنار ایندو چرا بنبان گذاران وتئوریسین های این ورزش ساحلی حضور نداشتند ؟
 اگر همه امروز اذعان می دارند فوتبال ساحلی استان از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است وبیشترین میزبانی ، قهرمانی وملی پوش واستعداد در سطح ملی دارد به پاس زحمات کسانی است که در صحنه اصلی حضور ندارند وشاید حذف شان کردند ؟ در اردیبهشت ماه سال جاری این راقم در ادامه مقالات قبلی در خصوص ظرفیت و پتانسیل شهرهای ساحلی استان بوشهر که می توانند از دهکده ساحلی گردشگری وورزشی زیبا برخوردار گردند ومیزبان مسابقات ورزش های ساحلی از جمله فوتبال وجذب توریسم ورزشی گردندبه حق اشاراتی داشتم که پس از جلسه فنی و اطلاع از این که فدراسیون در برنامه اش شهرهای دیگر برای میزبانی ساحلی است با پای فشاری هیات فوتبال و جلب نظر مسوولین فدراسیون نگاه ها بدین سمت چرخید و به بوشهر در چشم انداز توسعه ای فوتبال ساحلی نگاه ویژه گردید . چرا از برادران و خانواده طبیب نژاد که پایه گذار این ورزش نوپا ومفرح در بوشهر بودند در جلسات روز گذشته خبری نبود؟ چرا این خانواده مورد عزت واقع نشدند ؟ حتا یادی هم از آن ها نکردند به زودی فراموش گردیدند ؟ وقتی به تصاویر در حضور معاون امورعمرانی استانداری ، دفتر امام جمعه ، شهرداری بوشهر ، اداره کل ورزش و هیات فوتبال نگاه می اندازیم تصاویری از آن ها دیده نمی شود ولی آویزان ها هستند ؟ آیا حالا که بعد ازگذشت 9 فصل افتخار آفرینی وخون جگر خوردن ها موقع به ثمر رسیدن تفکر وایده ودیده شدن در سطح بین المللی فوتبال ساحلی ست از صلح آبادی ها و دریانوردان وطبیب نژادها نباید اسمی ویادی شود ؟
 امروز می بینیم حتا از بردن نام دریانوردان این شناسنامه فوتبال ساحلی ابا می ورزند وحتا یه جورایی بوشهر هم ندید می گیرند! البته شایسته بود رییس فدراسیون و رییس دپارتمان فوتبال ساحلی به محله فوتبال خیز صلح آباد برده می شدند و طرح موضوع احداث ساختمان آکادمی فوتبال ساحلی با همکاری سازمان جهانی فوتبال ساحلی در ضلع شرقی وخاکی ورزشگاه قدس و جلب نظر متولی فوتبال کشور این حداقل کاری در جهت تکریم وپاسداشت این زحمات چند ساله دریانوردان ساحل نشین بوشهر بود که مغفول ماند . عباس وحسین وهمه نجیب زادگان زحمتکش ولی سرافراز عرصه تلاش وهمت در جهت توسعه وخدمت به نسل فردایی های بوشهر را عزت بداریم.
 آب دریارا اگرنتوان کشید / هم به قدر تشنگی باید چشید.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز