بازگشت امید با شکست سخت خانگی صدرنشین

هفته شانزدهم لیگ استان برگزار شد

بازگشت امید با شکست سخت خانگی صدرنشین

مرتضی خدری امید گناوه بعد از سه بازی بد در بنه گز میهمان پرسپولیس بنه گز بود. پرسپولیس که چند هفته ای ست صدر جدول را در اختیار دارد در مقابل امید گناوه مسخ شد و با شکست ۳ بر ۱ موقعیت خود را در صدر جدول به خطر انداخت. در این دیدار حسین عبدالهی و شاگردانش یکی از بهترین بازی های خود را در طول این فصل انجام دادند. انسجام خط دفاعی و کار گروهی مناسب در هنگام حمله باعث شد تا امید به سه امتیاز شیرین دست یابد. در نیمه نخست این دیدار دو تیم راهی به دروازه نیافتند ولی با آغاز نیمه دوم حرکت بازیکنان امید هم نمود پیدا کرد و این تیم با خطایی که مدافع پرسپولیس بر روی مهران ابراهیمی انجام داد به یک ضربه پنالتی دست یافت. این ضربه را ابراهیمی به گل تبدیل کرد. دقایقی بعد محمد حسن برفی امید را به گل دوم هم رساند. ضربه آزادی که خلیفه قائدی بر روی دروازه پرسپولیس فرستاد با ضربه سر مهران ابراهیمی تبدیل به گل سوم امید شد. این گل پرسپولیس را دچار بحران کرد به شکلی که محمد حسن برفی سه موقعیت مناسب برای رسیدن به گل داشت که هر سه موقعیت را در عین ناباوری از دست داد. برفی در این فصل از شرایط آرمانی به دور بود و نتوانست گلزنی های فصل گذشته را تکرار کند.
با رسیدن به دقایق پایانی جلیل شعرانی قاضی این دیدار که در لیگ های کشوری هم قضاوت می کند دو بار نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان داد که پنالتی اول را مصطفی انصاری به گل تبدیل کرد ولی پنالتی دوم راهی به دروازه نیافت و توپ در آغوش جمشید جانفزا آرام گرفت.
در دقیقه پایانی بازی امید احمدی که تازه به میدان رفته بود در محوطه جریمه سرنگون شد که شعرانی برای بار چهارم در این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد ولی ابراهیمی نتوانست گل سوم خود و چهارم امید را به ثمر برساند و این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به اتمام رسید.
حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه  به نحوه قضاوت داور به شدت اعتراض داشت و گفت: دو پنالتی برای حریف در این بازی گرفته شد که روی هر دو اشتباه کرد و این حس برای ما به وجود آمد که داور قصد دارد بازی را مساوی کند.
مهرداد پورحیدر سرمربی پرسپولیس بنه گز هم از داوری گلایه داشت.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز