با قدرت برمیگردم

مصطفی احمدی بازیکن بوشهری نفت آبادان:

با قدرت برمیگردم

 مصطفی احمدی بازیکن بوشهری نفت آبادان که در ابتدای فصل با آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود،این روزها در بوشهر مشغول آماده سازی زانوی آسیب دیده خود می باشد.
 به گزارش پیام عسلویه احمدی در این باره می گوید:روزهای سختی را پشت سر گذاشتم . اکنون دویدن را آغاز کرده ام که اگر خدا بخواهد از ابتدای فصل بتوان بازی کنم،بالاخره مصدومیت هم بخشی از فوتبال است و باید همه اینها را به حساب تقدیر گذاشت.
 این بازبکن بوشهری ادامه داد:تا قبل از مصدومیتم هر وقت سرمربی صلاح دانست به میدان رفتم و حتی احتمال بازیهای بیشتر هم برایم قابل پیش بینی بود اما به یکباره در تمرین آسیب دیدم و اکنون بعد از آن عمل شکر خدا روند خوبی را پشت سر گذاشته ام.فعلا در بوشهر با تمرینات اختصاصی زیر نظر مربیان کار را ادامه می دهم و اگر خدا بخواهد ابتدای فصل من را در مستطیل سبز خوهید دید.
 احمدی در مورد اولین فصل حضورش در لیگبرتر و خروج از فوتبال بوشهر ادامه داد:راستش با پیشنهاد نفتی ها به آبادان رفتم و آنجا بر خلاف باشگاههای بوشهری که همواره از بی پولی مینالند ،منابع مالی و مدیریت در اینگونه تیمها با ظرافت خاصی انجام می شود.
گاهی اوقات  برخی رفتارها را میبینم حس می کنم هنوز هم هستند افرادی در فوتبال بوشهر که از پیشرفت بومی ها ناراحت باشند که برایم یک علامت تعجب بزرگ است! اکنون که پارس جم در یک قدمی لیگبرتر است،شاهین انشالله به لیگ یک صعود کند و ایرانجوان هم با وجود همه مشکلات مالی برای ماندن در لیگ یک تلاش می کند چرا نباید از این شرایط خوشحال باشیم؟ چه اتفاقی بهتر از این که شهرستان جم و دیگر فوتبالی های استان دیده شوند.باید از این اتفاقات لذت ببریم و صعود هر تیم استان به لیگ بالاتر برای همه ما افتخار است.
 بازیکن سابق تیمهای ایرانجوان و شاهین بوشهر در مورد مصدومیتش تصریح کرد:شاید خیلی ها فکر کنند سن من بالاست اما 24 سال بیشتر ندارم و با قدرت دوباره به عشق فزرند و همسرم و همه آنهایی که در این سالها کنارم بوده اند برای رسیدن به حق خودم تلاش می کنم.
 وی در پایان گفت:بوشهر باشم برای دیدن بازی های تیمهای شاهین و ایرانجوان به ورزشگاه  میروم،هر کدام گل بزنند خوشحال می شوم چرا که میدانم مردم این دو تیم از صمیم قلب شاهین و ایرانجوان را دوست دارند. 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز