هیرنفین با گل های گوچی امیدوار به پلی آف یورولیگ

هیرنفین با گل های گوچی امیدوار به پلی آف یورولیگ

باشگاه کوچک و نه چندان سرشناس هلندی با برد شب گذشته حالا در آستانه رسیدن به یکی از رویاهای همیشگی طرفدارانش است.
به گزارش پیام عسلویه، هیرنفین هلند که در فصل جاری با بازگرداندن رضا قوچان نژاد به جمع بازیکنانش همواره مورد توجه رسانه ها و فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد با برد شب گذشته برابر ویلم تیلبورگ در آستانه کسب جواز صعود به پلی آف یورو لیگ(اینترتوتو)قرار گرفت.
هیرنفین که در فصل جاری با 18 گل گوچی توانسته روزهای خوبی را تجربه کند با برد شب گذشته برابر ویلم توانست به امتیاز 43 رسیده و گامی بلند در راه کسب سهمیه پلی آف یورولیگ بردارد، موفقیتی که می تواند آرزوی طرفداران این تیم برای تجربه بازی های اروپایی را عملی کند.
سام لارسن گلزن شب گذشته هیرنفین و زوج قوچان نژاد در خط حمله گفت:« خوشحالم که بار دیگر به مسیر موفقیت برگشتیم و از آن مهم تر گامی بلند برای رسیدن به پلی آف یورولیگ برداشتیم. فکر می کنم در دو بازی باقی مانده بتوانیم به راحتی این آرزوی طرفداران مان را برآورده کنیم و پایان خوشی برای آنها رقم بزنیم».
سایت باشگاه هلندی در تحلیل خود از بازی شب گذشته برابر ویلم به مهاجم ایرانی اشاره و نوشت:« رضا می توانست باز هم نامش را در میان گلزنان بازی درج کند به خصوص در دقایق پایانی نیمه دوم اما در دو صحنه ضربات این مهاجم را مدافع و دروازه بان ویلم مهار کردند تا افسوس گلزنی و رسیدن به صدر جدول آقای گل ها برای گوچی و طرفدارانش باقی بماند»

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز