بكارگيري نيرو در پارس جنوبي با ساز و كارهاي قانوني انجام مي شود

مديركار و خدمات اشتغال منطقه ويژه پارس؛

بكارگيري نيرو در پارس جنوبي با ساز و كارهاي قانوني انجام مي شود

مدير كار و خدمات اشتغال منطقه ويژه پارس با آرائه توضيحاتي به نحوه بكارگيري نيرو در پروژه ًهاي پارس جنوبي پرداخت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني منطقه ويژه پارس ، عقيل منفرد با اشاره به اينكه مطابق ماده ٥ مقررات اشتغال در مناطق ويژه به عهده مديريت كار و خدمات اشتغال مي باشد تصريح كرد: مديريت كار و خدمات اشتغال منطقه ويژه پاس نيز به عنوان متولي ساماندهي حوزه اشتغال در منطقه ويژه پارس مطابق با أسناد بالادستي  فعاليت مي كند.

منفرد افزود: قانون برنامه ًهاي پنجم و ششم ، مصوبات هيات محترم وزيران و بخش نامه ًهاي وزارتي از مهمترين اسناد مرتبط با نحوه بكارگيري نيرو در پارس جنوبي مي باشد و ما مطابق با اين قوانين بدون در نظر گرفتن ساير موارد و سلايق متفرقه گام بر مي داريم.

مدير كار و خدمات اشتغال منطقه ويژه پارس تصريح كرد؛ پيرو تاكيدات مكرر مديريت سازمان  در خصوص تعامل با دستگاههاي مختلف جهت كمك به اشتغال نيروهاي بومي استان بوشهر در پروژه ًهاي نفت و گاز، تاكنون تعاملات مناسبي با كميسيون كارگري استان و .... به منظور استفاده از تمامي ظرفيت ًهاي برقرار شده  و از ًهمه پتانسيل ًهاي موجود استان بهره برده شده است.

وي در پايان تصريح كرد: مطابق با قوانين و إسناد بالادستي در منطقه ويژه پارس تمام تمهيدات جهت بكارگيري نيروهاي بومي استان بوشهر در پروژه ًها انديشيده شده و اين مديريت فراتر از قوانين موجود گام بر نخواهد داشت.



ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز