نامه نمایندگان مجلس درپی پایان داعش

نامه نمایندگان مجلس درپی پایان داعش

جمعي از نمايندگان مجلس طي نامه‌اي پايان داعش را به مقام معظم رهبري، ملت ايران و ساير مسلمانان جهان تبريک و از زحمات مدافعان حرم تقدير کردند.

 به گزارش خبرگزاري فارس، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نامه‌اي را تهيه و تدوين کرده‌اند که طي آن به مقام معظم رهبري، ملت ايران و ساير مسلمانان جهان تبريک و از زحمات مدافعان حرم تقدير شده است. حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري نماينده مردم قم و عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس ضمن تأئيد اين خبر، گفت: نمايندگان در حال تهيه نامه‌اي هستند که به موجب آن پايان داعش به مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران، عراق، سوريه و لبنان و همچنين ساير کشورهايي که داعش به آنان آسيب رسانده بود تبريک گفته‌اند.
وي اضافه کرد: همچنين در اين نامه از مجاهدت‌هاي نيروهاي مسلح به خصوص نيروي قدس سپاه پاسداران و تمامي رزمندگاني که در اين پيروزي سهم داشته‌اند تقدير و تشکر به عمل آمده است.
«در نامه از جريان مقاومت در ساير کشورهاي منطقه از جمله لبنان، سوريه، افغانستان، پاکستان و ساير کشورهاي اسلامي که مقابل اين جريان تکفيري ايفاي نقش کرده‌اند قدرداني به عمل آمده است زيرا اين مجاهدان راه حق مقابل افرادي که به نمايندگي از نظام سلطه در کشورهاي اسلامي آتش جنگ برافروخته‌اند ايستادگي کرد.»
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز