هیئت نظارت بر تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر تشکیل شود

معاون استاندار بوشهر:

هیئت نظارت بر تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر تشکیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: هیئت نظارت و بازرسی از تسهیلات پرداختی اشتغالزایی با همکاری دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری تشکیل شود.
سعید زرین فر در نشست بررسی طرح‌های مشاغل خانگی اظهار داشت: با توجه به اختصاص اعتبار به برخی بانک های برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان، انتظار است بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات همکاری لازم داشته باشند.
وی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات باید در سامانه کاریابی ثبت نام کنند، برای این امر دستگاه‌ای اجرایی فرایند کار را برای متقاضیان تسهیل کنند.
زرین‌فر خاطرنشان کرد: برای معرفی طرح های اشتغالزایی در استان باید به اولویتها و نیازمندی‌های استان بوشهر توجه شود و این موضوع باید مورد توجه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشد.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به تاکید دولت بر پرداخت تسهیلات برای رونق تولید گفت: یکی از مواردی که دولت در سال جدید تاکید داشته، پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی است که این موضوع باید مورد توجه دستگاه های اجرایی و بانکی باشد.
وی بیان کرد: کسانی که به دنبال عقب ماندگی کشور هستند روی امیدواری مردم کار منفی کرده و ایجاد ناامیدی می کنند، اما وقتی به گوش مردم برسد که در مورد واحدهای تولیدی کاری نشده احساس ناامیدی می کنند.
زرین فر اضافه کرد: صعود رتبه استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رونق تولید از ۲۷ به ۲۳ نشان از تلاش و همت دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل استان بوده هرچند ما از عملکرد خود راضی نیستیم.
معاون استاندار بوشهر بر نظارت و بازرسی در مورد تسهیلات پرداختی از سوی بانکها تاکید کرد و افزود: در این رابطه باید هیات نظارت وبازرسی از تسهیلات اشتغالزایی پرداختی در بخش‌های رونق تولید و مشاغل خانگی با همکاری دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری تشکیل شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید می کنیم دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به تعیین تکلیف طرح های سال ۹۶ خود اقدام کنند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز