قاچاقچیان در استان بوشهر ۶۵۰ میلیارد ریال به جزای نقدی محکوم شدند

قاچاقچیان در استان بوشهر ۶۵۰ میلیارد ریال به جزای نقدی محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به رسیدگی ۲ هزار و ۹۸۷ پرونده قاچاق گفت: قاچاقچیان در استان بوشهر به ۶۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
زهرا افضلی‌نیا در جمع خبرنگاران در بوشهر مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت  از کالای ایرانی را در اولویت برنامه‌های اداره کل تعزیرات حکومتی دانست و اظهار داشت:  تحقق شعار حمایت و استفاده از کالای ایرانی، مبارزه قاطع و جدی با قاچاق کالا را تشدید می‌کند و در این راستا همگان موظف به عملیاتی شدن این مهم هستند.
وی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کالای قاچاق در تعزیرات حکومتی گفت: سال قبل 2 هزار و 987 پرونده قاچاق در استان بوشهر تشکیل و به 99 درصد آن رسیدگی و حکم صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه 2 هزار و 942 پرونده قاچاق مختومه شد افزود: قاچاقچیان این پرونده‌ها در استان بوشهر به 650  میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
افضلی‌نیا با تاکید بر برخورد با پرونده‌های گران فروشی بیان کرد: با ایجاد گشت‌های مشترک کسانیکه در امنیت اقتصادی خللی ایجاد کنند  مورد برخورد قاطع قضایی قرار می‌گیرند که گران‌فروشان  نیز مشمول این طرح می‌شوند.
وی، برخورد قاطع با احتکار کالاهای مصرفی مردم را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: کسانیکه اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کنند مورد جزای قاطع قضایی قرار می‌گیرند که در این راستا گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با بازرسان صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهربا بیان اینکه پرونده‌های گران‌فروشی و احتکار خارج ار نوبت رسیدگی می‌شود گفت: بیشتر انبارهای نگه‌داری کالا در استان در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ثبت شده که  با کشف کالاهای احتکار شده پرونده آنها در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و حکم صادر می‌شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز