بهسازی جاده نوار ساحلی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی

نماینده دشتی و تنگستان خبرداد:

بهسازی جاده نوار ساحلی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی


-نماینده دشتی و تنگستان از ابلاغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای بهسازی و تعریض جاده نوار ساحلی تنگستان و دشتی خبر داد.
سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه این پروژه بصورت مشارکتی و سهم ۵۰ درصدی اعتبارات ملی و استانی در اواخر سال گذشته نهایی شد، امیدواریم با اعتبار ملی که ابلاغ شده، اعتبار استانی و شهرستانی آن نیز در سال ٩٧ سریعتر تامین و ابلاغ شود.
وی گفت: اتمام این پروژه با توجه به اهمیت آن برای توسعه نوار ساحلی تنگستان و دشتی و کاهش تصادفات جاده ای، از مهمترین مطالبات مردم بخش دلوار تنگستان و روستاهای نوار ساحلی شهرستان دشتی است.
نماینده دشتی و تنگستان گفت: طی جلسه ای در اواخر سال قبل با وزیر راه و شهرسازی و دستور مساعد ایشان، مقرر شد این پروژه با مشارکت استان انجام و به اتمام برسد که با عنایت استاندار محترم بوشهر و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، تفاهم نامه آن انجام گردید.
شهریاری افزود: طبق برآورد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر پروژه تعریض و بهسازی جاده نوار ساحلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و در مدت دو سال به اتمام خواهد رسید و پیرو نشستی که با رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور داشتیم، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بودجه ۵۰ میلیارد ریالی اعتبارات ملی این پروژه به استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته با کمبود نقدینگی استانی مواجه شدیم ولی با پیگیری های انجام شده امیدواریم در سال جدید ۵۰ میلیارد ریال سهم بودجه استان برای این پروژه تخصیص یابد.
شهریاری با اعلام اینکه موافقتنامه این پروژه امضا و مبادله شده است، گفت: امیدواریم با همت دستگاه های اجرایی و اجرای هرچه سریعتر تعریض و بهسازی جاده نوار ساحلی تنگستان و دشتی، شاهد تحقق این مطالبه و رضایتمندی مردم شریف باشیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز