کاهش ۵۰ مگاواتی مصرف برق استان بوشهر با تغییر ساعت ادارات

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر:

کاهش ۵۰ مگاواتی مصرف برق استان بوشهر با تغییر ساعت ادارات


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: با تغییر کار ادارات در استان بوشهر مصرف برق با کاهش ۵۰ مگاواتی در پیک بار برق روبرو بوده‌ایم.
به گزارش خبرنگار مهر، امرالله پاراد ظهر دوشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر، اظهار داشت: کاهش تولید برق به دلیل خشکسالی و کاهش آب سد ها و مختص استان بوشهر نبوده است بلکه این میزان کاهش بصورت کشوری بوده است.
وی افزود: برق در نیروگاه اتمی بوشهر بعد از تولید وارد مدار سراسری می‌شود و این موضوع شامل حال تولیدکنندگان برق در تمام استان ها می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با اشاره به نوبت بندی قطع برق در تیرماه، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در مرداد و شهریور ماه سال جاری خاموشی کمتری در استان خواهیم داشت.
پاراد در ادامه بیان کرد: در راستای کاهش استفاده از برق های سراسری شرکت توزیع برق استان بوشهر از مولدین برق خورشیدی حمایت و تضمینی برق تولیدی بصورت ۲۰ ساله خریداری می شود.
وی گفت: با تغییر کار ادارات در استان بوشهر مصرف برق با کاهش ۵۰ درصدی در پیک بار برق روبرو بوده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق در استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به رشد ۹ درصدی مصرف برق در استان بوشهر باید مدیریت مصرف بیشتر و بهتری توسط مصرف کنندگان اعمال شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز