محموله ۲۶ تنی هیدروکربن قاچاق در دشتستان توقیف شد

محموله ۲۶ تنی هیدروکربن قاچاق در دشتستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار و کشف بیش از ۲۶ تن هیدروکربن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
 سرهنگ سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران در دشتستان از تداوم مبارزه با کالای قاچاق خبرداد و با تاکید بر رصد شبانه‌روزی محورها اظهار داشت:  تمام محورها و نقاط مختلف دشتستان در راستای مقابله با قاچاق تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.
وی مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق را مورد ستایش قرار داد و تاکید کرد: با بهره‌گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم  برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس دشتستان با بیان اینکه حمل کالاهای غیر مجاز و بدون پروانه معتبر ممنوع است تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی از کشف  محموله 26 تنی هیدرو کربن قاچاق خبرداد و بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی کامیون کشنده تانکردار 26 تن و 730 کیلوگرم هیدروکربن قاچاق فاقد مجوز قانونی و مدارک گمرکی کشف کردند.
رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز