شاخص‌های بهداشت و درمان  در شهرستان دشتستان ارتقاءیافته است

فرماندار دشتستان:

شاخص‌های بهداشت و درمان در شهرستان دشتستان ارتقاءیافته است

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با اجرایی شدن طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان رخ‌داده است که منجر به ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده در شهرستان دشتستان شده است.
دکتر ارسلان زارع در آیین افتتاح خانه بهداشت خوشمکان گفت: امکانات قابل‌استفاده در مراکز و خانه‌های بهداشت، اورژانس‌های جاده‌ای و همچنین بیمارستان‌ها به‌طور چشمگیری ارتقاء پیدا کرد و همه خانه‌های بهداشتی و مراکز درمانی ازلحاظ سطح‌بندی و چیدمان استانداردسازی شده‌اند.
وی تصریح کرد: در شهرستان دشتستان بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت نوسازی و یا بهسازی شده‌اند و در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از  9 خانه بهداشت و یک مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان هستیم.
دکتر زارع افزود: دیگر پروژه بزرگ در شهرستان دشتستان، بیمارستان 17 شهریور برازجان است که باهمت مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی که از اوایل سال 97 اجرایی شد و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان کلینیک تخصصی ویژه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان شهید گنجی که بنام مرحوم دکتر صالحی نام‌گذاری شده، با 13 تخت در بیمارستان شهید گنجی در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
خانه بهداشت روستای خوشمکان در شهرستان دشتستان در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
 
ارسال دیدگاه