ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه محرم

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه محرم

برنامه "ماه حسین "ا ویژه ماه  محرم از اول تا سیزدهم  محرم ساعت 18 از صدای مرکز بوشهر پخش خواهد شد. این برنامه شامل بخشهای تبیین قیام عاشورا – پخش نوحه های عزاداری- ارتباط با مراکز و تهیه گزارش از حسینیه ها وتکایا می باشد.
سخنرانی مذهبی ویژه ماه محرم  از اول محرم تا دهم محرم به صورت ضبطی از سیمای مرکز بوشهر پخش می شود این برنامه کارگردانی آن را محمد جواد پیروان برعهده دارد به سخنرانی در مورد واقعه عاشورا می پردازد.
 برنامه "خورشید خیزران ویژه  ماه محرم  از اول محرم تا دهم محرم به مدت 25 دقیقه از سیمای مرکز بوشهر پخش می شود این برنامه به اشعار ، سروده ها و نوحه های ویژه ایام محرم می پردازد . تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را سید علی اکبر بهزادی بر عهده دارد.
 برنامه "حماسه حسینی"  ویژه ماه محرم از اول محرم تا سیزدهم محرم ساعت 21 به کارگردانی مینا سرکاری و تهیه کنندگی محمدرضا خسروی از سیمای مرکز بوشهر پخش می شود  . این برنامه دارای 3بخش کارشناسی شامل 1- آسیب شناسی عزاداری برای امام حسین (ع)  2- شبهات عاشورا 3- بررسی مسائل تاریخی ، اجتماعی آن روزها- نوحه و آداب و رسوم ویژه این ماه می باشد .

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز