رزمایش بزرگ محمد رسول الله در دیر برگزار شد

رزمایش بزرگ محمد رسول الله در دیر برگزار شد

بوشهر - رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله با حضور بسیجیان و سپاهیان و گروه های جهادی و با رمز یا حسین در دیر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ظهر یکشنبه در این رزمایش با بیان اینکه این رزمایش در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، گفت: سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج با الگوگیری از اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، نشان دادن آمادگی رزمی و روحی، ایجاد یأس در دشمنان و افزایش روح حماسی، از اهداف برگزاری این رزمایش خواهد بود.
سرهنگ پاسدار عیسی داوریان، حفظ و انسجام و تقویت وحدت بین مردم و مسئولان، ایجاد امید در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و اظهار داشت: نسل جدید و بسیجیان ما می بایست آمادگی کافی برای انجام عملیات های مختلف در زمان های بحرانی و نیاز کشور را داشته باشند.
داوریان با تاکید بر وحدت و اقتدار ملت ایران همراه با پیروی از ولایت فقیه و رهبری، تصریح کرد: امروز کشور برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و اتحاد نیاز دارد و بی شک قدرت و اقتدار نظام و ملت در تمام زمینه ها می تواند توطئه های دشمنان را خنثی و آنها را مایوس کند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، گفت: مشکلات اقتصادی کشور با روحیه و اندیشه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است.
سرهنگ عیسی داوریان با بیان اینکه ما پیروان خط ولایت و شهداییم و تا آخرین نفس در برابر تلاش های دشمن ایستادگی خواهیم کرد،اظهار داشت: ۷ گروه جهادی همزمان با این رزمایش به مناطق محروم شهرستان اعزام شده اند و گروه های جهادی محله محور نمونه ای جدید از راهبرد بسیج برای خدمت در محله های مختلف کشور هستند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز