جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دوراهک به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دوراهک به ایستگاه پایانی رسید

بوشهر - آیین اختتامیه سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، با استقبال کم نظیر کودکان و نوجوان، خانواده ها و مسئولان محلی، در پارک گلستان بسیج شهر دوراهک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر یش از ظهر پنجشنبه در این آیین ضمن تقدیر از استقبال خوب شهروندان از این جشنواره، گفت: برگزاری این جشنواره سبب جذب کودکان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و موجب استحکام بخشی خانواده، تقویت روابط خانوادگی و بین نسلی می‌شود.
غلامرضا ناطقی با بیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌آید، افزود: فیلم‌های اکران شده در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باعث شد تا کودکان دنیای جدیدی را تجربه کنند.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را، گسترش فضای شادی و نشاط، ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان عنوان کرد و اظهار داشت: استقبال خوب هم شهریان از سراسر شهرستان دیر، از این جشنواره ثابت کرد اهدافی که برای آن تعین کرده بودیم محقق شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر ضمن تقدیر از همکاری و میزبانی شورای اسلامی و شهرداری دوراهک در راستای برگزاری این جشنواره، گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ارشاد اسلامی دیر، کانون های فرهنگی مساجد، تلاش گسترده‌ای صورت گرفت تا این جشنواره با کیفیت بالایی برگزار شد.
شهردار دوراهک در این آیین گفت: دوراهک شهری شاد محور، دانش محور و هنر محور است و پیام جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان شادی کودکان است.
هوشنگ احمدی با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به شکل مردمی و در فضای باز و به صورت رایگان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره در پارک گلستان شهر دوراهک، به گونه‌ای بود که همه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها از فضاهای ایجاد شده و تماشای فیلم های سینمایی، به صورت بهینه استفاده کنند.
جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به میزبانی شهر دوراهک، از ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۴ شهریور ماه در پارک گلستان بسیج برگزار شد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز