۳۷۸ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند عسلویه تامین شد

۳۷۸ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند عسلویه تامین شد

فرماندار عسلویه با تاکید بر توجه به مشکلات دانش‌آموزان نیازمند گفت: ۳۷۸ بسته تحصیلی و حمایتی برای دانش آموزان نیازمند کمیته امداد شهرستان عسلویه تاکنون تامین شده است.
 عبدالنبی یوسفی چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یارانش اظهار داشت: امام حسین(ع) بنیانگذار مکتبی است که نه تنها به مسلمانان جهان بلکه به تمام آزادگان جهان درس ظلم‌ستیزی و مقابله با ستم و سر خم نکردن در مقابل جور را می‌آموزد.
فرماندار عسلویه در آستانه هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی در مکتب امام حسین(ع) درس ایثار و شهادت را آموختند و در هشت سال دفاع مقدس به دفاع از اسلام و انقلاب و نظام خود پرداختند.
وی بیان کرد: در آستانه  سالگرد این دفاع دلاورانه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و با ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس همکاری کنند.
یوسفی ضمن تقدیر از شرکت‌هایی که در تهیه 378 بسته حمایتی و تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند کمیته امداد شهرستان را یاری کردند سایر شرکت‌ها و ادارات شهرستان را برای همکاری با کمیته امداد در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی تشویق کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: موفقیت اخیر دانش‌آموزان شهرستان در کنکور سراسری مایه خشنودی است و در این سال تحصیلی توانستیم به خودکفایی نسبی در زمینه نیروی انسانی برسیم و امیدوارم به‌زودی شاهد ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش شهرستان باشیم.
یوسفی بر آماده‌سازی مدارس و دانشگاه‌های شهرستان عسلویه برای مهرماه و آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و افزود: دانشگاه‌های ما  با ورود به دو مبحث سلامت و آسیب‌های اجتماعی نشان دادند که جوانان در حال تحصیل در دو دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی و کاربردی این توانایی را دارند که با دانش خود در مباحث اجتماعی ورود موفقی کنند.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه و شرکت‌های فعال در منطقه پارس جنوبی با واگذاری بخش‌های علمی و پژوهشی خود به این جوانان به نتیجه مطلوب نائل شوند .
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز