خیران در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خانواده‌های نیازمند بشتابند

خیران در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خانواده‌های نیازمند بشتابند

امام جمعه بوشهر با تاکید بر بازگویی خاطرات فداکاری و رشادت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: خیران در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خانواده‌های نیازمند بشتابند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امام حسین(ع) را ریشه عبودیت الهی دانست و تاکید کرد: قیام امام حسین(ع) که زینت بخش آسمان و زمین است در  ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی، امنیتی، نظامی، علم و فناوری نقش مهمی دارد و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.
امام جمعه بوشهر، حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی را بر مبنای عاشورای حسینی دانست و افزود: در استان بوشهر با شرایط این شیوه زمینه توسعه و پیشرفت آن محقق شده است.
آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  یاد و خاطره شهیدان 8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال جنگ تحمیلی نقش مهمی داشته‌اند که برگزاری این هفته با تبیین جایگاه رزمندگان و حماسه آنان مورد تاکید است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه مراکز مذهبی و فرهنگی به برنامه‌های ماه محرم تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه محرم قرار بگیرد.
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر تنها استانی است که موزه دفاع مقدس ندارد تاکید کرد: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم و ویژه‌ای داشته‌اند که ایجاد موزه دفاع مقدس در این استان می‌تواند رشادت‌ها و حماسه‌های این دلیرمردان را تبیین کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر جانمایی و واگذاری زمین برای ایجاد موزه دفاع مقدس افزود: برای راه اندازی موزه دفاع مقدس استان بوشهر باید جهادی و انقلابی عمل شود چراکه در این موزه تاریخ حماسه آفرینی استان بوشهر ثبت می‌شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز