جدال پرسپولیس گناوه و نفت امیدیه بدون گل خاتمه یافت

لیگ دو

جدال پرسپولیس گناوه و نفت امیدیه بدون گل خاتمه یافت

مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه با قد و قواره‌ای جدید اولین بازی رسمی خود را در سال ۹۷ و در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم کشور انجام داد. این تیم در ورزشگاه شهید سراجی گناوه میزبان نفت امیدیه بود دیداری که بعد از ۹۰ دقیقه بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس توقع زیادی را ایجاد کرده است اما در اولین بازی رسمی انتظارها را  برآورده نکرد.
پرسپولیس یک امتیاز این دیدار را مدیون رسول باجلوند سنگربان جسور خود بود. باجلوند در چند نوبت بر ضعف‌های فراوان خط دفاعی و سردرگمی خط هافبک پرسپولیس سرپوش گذاشت.  در نیمه نخست دو تیم با جانب احتیاط بازی کردند ولی وقتی ناهماهنگی در درون زمین میزبان دیده شد به مرور سروکله حمله‌وران نفت در درون زمین پرسپولیس دیده شد. فرارهای احمد فدعمی و حرکات سجاد عبدویی در نیمه اول دفاع پرسپولیس را دچار مشکل کرد. در نیمه نخست مهم‌ترین حادثه بازی را احمد فدعمی به وجود آورد. این بازیکن وقتی موجی را جا گذاشت با خطا متوقف شد. نفت‌ها در انتظار پنالتی بودند اما مسعود حقیقی قاضی اصفهانی توپ را در بیرون از محوطه جریمه قرار داد تا پرسپولیس یک خطر جدی را پشت سر بگذارد. در نیمه دوم باز هم بازیکنان پرسپولیس ناهماهنگ بودند. در این نیمه یک بار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس لرزید و در یک صحنه هم باجلوند بهترین نمایش زمین را انجام داد تا دروازه میزبان بسته بماند. نادر جعفری سرمربی پرسپولیس برای کنترل بازی در دقایق پایانی دست به تعویض زد. با ورود بازیکنان تازه نفس و اخراج محسن طیبی کاپیتان نفت امیدیه پرسپولیس بازی را در دست گرفت ولی پاس‌های بی‌دقت باعث شد تا دروازه نفت در امان باقی بماند.
امیر تهمورثی باتجربه‌ و جوان در قلب خط دفاعی پرسپولیس رهبری این تیم را به عهده داشت. تهمورثی در روزی که پرسپولیس خوب نبود او هم نتوانست خط دفاع و هافبک را هماهنگ کند. بازیکن بلندبالای پرسپولیس در دقایق پایانی با اشاره جعفری منفرد راهی خط حمله شد اما توپ‌های ارسالی دقت لازم را نداشت.
تماشاگران پرسپولیس هنوز در تشویق هماهنگ نیستند ولی در طول نود دقیقه نماینده گناوه را به حمله فرا می‌خواندند.
نادر جعفری‌منفرد در بین هواداران پرسپولیس محبوبیت خاصی دارد. شعارهای مختلف در حمایت از این مربی در طول نود دقیقه ادامه داشت. جعفری قسمتی از بار مالی پرسپولیس را هم به دوش می‌کشد.
نصراله خواجه‌گیری مدیرعامل جوان پرسپولیس در شکل گیری این تیم نقش انکار ناپذیری دارد. خواجه‌گیری در دقایق پایانی نسبت به قضاوت حقیقی اعتراض شدید داشت.
شیخ خدری نماینده حوزه شمال استان در مجلس شورای ملی از تماشاگران این بازی بود.
روی بنری به اعضای هیات مدیره پرسپولیس خیر مقدم نوشته شده بود ولی از هر که پرسیدیم هیات مدیره را نمی‌شناخت.
در پایان بازی احمد بهروزیان‌فر جهت رفع مشکلات ورزشگاه پا به چمن ورزشگاه گذاشت و با چند تماشاگر و سرمربی پرسپولیس در این زمینه مشورت کرد.
چند تن از مسئولین شهرستان هم تماشاگر این بازی بودند.
 
 
 
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز