به هر چیزی می خواستم رسیده ام ،عزت و ذلت دست خداست

عباس طبیب نژاد سرمربی دریانوردان بوشهر:

به هر چیزی می خواستم رسیده ام ،عزت و ذلت دست خداست

 

عباس طبیب نزاد سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر می گوید:عزت را خدا می دهد نه ادمها و ما مزد زحمات خود را در این راه سخت گرفتیم.
 
به گزارش پیام عسلویه سرمربی دریانوردان که با رادیو بوشهر گفتگو می کرد با بیان این مطلب گفت:من اهل تملق نیستم و در این ۵۰ اندی سال که از خدا عمر گرفته ام،نوکری یا چاپلوسی هیچ کس را نکرده ام و فکر میکنم با صداقت زندگی نموده ام.
 
طبیب نزاد ادامه داد:در دو بازی که نام آن را دراماتیک میگذارم پیروز شدیم و این نشان می دهد خدا چقدر به ما نزدیک است.بدون پرداخت ریالی به بازیکنانمان این موفقیت بزرگ حاصل شد و تنها با ۱۸ میلیون تومان کمکهای دولتی  راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی شدیم.از این مبلغ ۱۵ میلیون تومان شورای شهر و تنها ۳ میلیون تومان اداره ورزش به ما کمک کرد و عملا ما از متولیان اصلی یعنی هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان کمک خاصی ندیدم.این مسائل باعث می شود در جامعه ما فقیر و غنی فاصله بگیرند و این منصفانه نیست.
 
 
سرمربی دریانوردان تصریح کرد:در این مدت سکوت کردیم و تلاش کردیم ورزشی فکر کنیم و تنها محدوده ای که به ان فکر کردیم انسانیت بود!نیم فصل را خوب شروع نکردیم و این از بی تجربگی بچه های ما بود . اکثر بازیکنان را از زمین های چمن به ساحلی آوردیم که شکر خدا بازیکنان رفته رفته آبدیده شدند.دور برگشت از ۱۵ امتیاز ممکن ۱۲ امتیاز را گرفتیت تا یک اتفاق تاریخی رخ دهد.
 
طبیب نژاد در ادامه افزود:مقامی نمانده در فوتبال ساحلی بدست نیاورده باشم،۸ قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر کسب کردم و دو قهرمانی در دسته دوم و دسته یک کشور برایم ارزشمند است.اگر خدا بخواهد تنها آرزویم مربی گری در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خواهد بود.متاسفانه برخی این افتخارات را زیر سایه بازیکنان تیم ملی قرار میدادند اما من بدون آنها هم راهی فینال شدم.
 
این سرمربی در آخر تاکید کرد:انگیزه برگشت ما به فوتبال ساحلی اثبات برخی اتفاقات گذشته بود هر چند اعتقاد دارم برای مردم بوشهر ثابت شده اما برخی همچنان غریبه پرست هستند.
 
 
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز