بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان کشور است!

بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان کشور است!

مهر | معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بوشهر گفت: استان بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان کشور است.
حسن قلندری صبح جمعه در همایش تقدیر از برگزیدگان رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان بوشهر گفت: مدیران مدارس باید نگرش خود را نسبت به تربیت بدنی  عوض کنند، خانواده ها به سختی دانش آموزان را وادار به فعالیت های آموزشی می کنند در صورتی که به فعالیت های ورزشی به شدت علاقه مند هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: یکی از ریشه‌دارترین بخش های آموزش و پرورش تربیت بدنی با قدمت ۹۰ ساله است، ؛ وقتی حوزه تربیت بدنی در اولویت استان شود اتفاقات بسیار خوبی برای چشم انداز ۱۵ ساله استان خواهد افتاد، در کنار آن سلامت جسمی و روحی جامعه تضمین می شود با وجود اینکه استان بوشهر در کم تحرکی رتبه اول را دارا است.
وی افزود: اگر همین نخبگان ما که در فضای مجازی انرژی خود را صرف بحث‌های عزل و نصب مدیران دستگاه‌ها می‌کنند صرف کودکان در دبستان کنند روی تغییر سبک زندگی در آنان اثر مطلوبی خواهد گذاشت.
قلندری اظهار داشت: بزرگترین رکن شخصیت تربیتی کودک الگو پذیری هست، کودکان از حرکات و رفتار  والدین خود الگو می گیرند، برای تغییر سبک زندگی باید برای کودکان زحمت بیشتری متحمل شویم از سویی باید معلمان ورزش در کنار حرکات ورزشی خود را در علم و دانش ورزشی برای آموزش کودکان در زنگ ورزش آماده کنند.
همایش تقدیر از برگزیدگان رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان بوشهر به میزبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تنگستان با حضور معلمان برگزیده تربیت بدنی استان بوشهر در شهر اهرم برگزار شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز