کشف بمب در مسیر پیاده‌روی دشتستانی‌ها

یک مقام مسئول خبر داد:

کشف بمب در مسیر پیاده‌روی دشتستانی‌ها

خلیج فارس: یک بسته مواد منفجره در مسیر پیاده‌روی سالروز شهادت امام رضا (ع) در دشتستان کشف و خنثی شد و به کسی آسیب نرسید.
به گزارش «پیام عسلویه»؛ پیاده‌روی بزرگ ولایت همانند سال های گذشته، روز پنجشنبه در مسافت ۱۷ کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم برگزار شد.
 

خبر خنثی سازی بمب دربزرگترین پیاده روی در دشتستان تایید شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از خنثی سازی بمب در مسیر بزرگترین پیاده روی جنوب کشور در شهرستان دشتستان خبر داد.
مجید خورشیدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: همه ساله همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، پیاده روی بزرگ ولایت با حضور ده ها هزار نفر از مردم ولایتمدار استان بوشهر در شهر برازجان شهرستان دشتستان برگزار می شود.
وی افزود: در این روز، عزاداران مسافت 17 کیلومتری تا امامزاده شاهزاده ابراهیم(ع) یکی از نوادگان امام رضا(ع) را با پای پیاده می پیمایند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر تصریح کرد: در جریان پیاده روی بزرگ ولایت، یک بسته حاوی مواد منفجره از نوع حرارتی توسط نیروهای امنیتی کشف و خنثی شد.
خورشیدی علت تاخیر در انتشار خبر را احساس امنیت مردم دانست و گفت: به خاطر احساس امنیت مردمی که هنوز در مسیر پیاده روی بودند، از انتشار این خبر در آن لحظات جلوگیری شد.
 
در همین حال نوشادی ،رییس هیات های مذهبی کشور با تایید خبر کشف یک بسته حاوی مواد منفجره در مسیر این پیاده‌روی افزود: خوشبختانه با سرعت‌عمل نیروهای امنیتی بلافاصله این بمب شناسایی و خنثی شد و به کسی نیز آسیبی نرسید.
آستان مقدس امامزاده ابراهیم از فرزندان موسی بن جعفر(ع) در جوار روستای نینیزک از توابع بخش مرکزی دشتستان قرار گرفته است.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز