بازی های رایانه ای رسانه هستند

بازی های رایانه ای رسانه هستند

رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای گفت: امروزه بازی های رایانه ای رسانه محسوب می شود و استفاده از اصطلاح بازی برای آنها اشتباه است.
خسرو کردمیهن روز شنبه در کارگاه آموزشی شناسایی آسیب های بازی های رایانه ای غیرمجاز در بوشهر افزود: والدین باید نسبت به استفاده بهینه فرزندان از بازی های رایانه ای حساس تر باشند تا بازی مجاز وارد سبد خرید خانوارها شود.
وی بیان کرد: ایران اولین کشوری است که بازی های رایانه ای در آن به صورت وسیعی توزیع می شود و کودک به تنهایی بازی خود را تهیه می کند. 
کرد میهن اظهار داشت: 85 درصد از ٢٣ میلیون کاربر در کشور جوانان و نوجوانان هستند که این خطر جدی برای دانش آموزان محسوب می شود و آموزش و پرورش باید بیشترین نقش را در این زمینه ایفا کند. 
وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای باید درچارچوب فرهنگ باشند تا الگو‌برداری از بازی در شکل‌گیری افکار کودکان و نوجوانان آسیب زا نباشد.
کرد میهمن در ارتباط با استان بوشهر بیان کرد: این استان به دلیل فرهنگ خاص که ریشه های آن را می توان در تمدن پر شکوه ایرانی اسلامی یافت باعث شده تا از تهاجم های فرهنگی ایمن باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برطرف کردن نیازهای کودکان از وظایف والدین با در نظر گرفتن و اولویت قرار دادن مسائل آسیب های اجتماعی است. 
حمیده ماحوزی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارتباط ١٠ نشست برگزار و اقدام های ارزنده ای با همکاری سازمان های مرتبط انجام داده است. 
وی بیان کرد: کارگاه آموزشی شناسایی آسیب های بازی های رایانه ای غیر مجاز نیز برای اطلاع رسانی به خانواده ها در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب ها و خطرهای اجتماعی برپا شده است.
.....................

ارسال دیدگاه