712 طرح اشتغالزا در روستاهای بوشهر اجرا شد

712 طرح اشتغالزا در روستاهای بوشهر اجرا شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر تاکنون یکهزارو 370 میلیارد ریال برای اجرای 712 طرح اقتصادی و تولیدی در روستاهای این استان پرداخت شده است.
روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از سعید زرین فر در نشست اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان دیلم افزود: این میزان تسهیلات پرداختی اشتغالزایی روستایی و عشایری استان بوشهر بیش از سهمیه مصوب یکهزار و 158 میلیارد ریال استان در این بخش است.
وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی اشتغال‌زایی و معیشتی روستاها در اولویت برنامه‌های مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در اجرای طرح‌ های اشتغال‌ زایی روستایی گفت: روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه اقتصاد و اشتغال برخوردار هستند که در این ارتباط ظرفیت روستاها و مناطق عشایری استان شناسایی و معرفی شده است.
زرین ‌فر، تحول در زندگی و حل مشکلات اقتصادی روستائیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای طرح اشتغال‌زایی در روستاها ضمن اینکه مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف می ‌کند در دوام زندگی جوانان و پایداری معیشت خانوارها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
وی اظهار داشت: نقش بانک‌ها در سرعت بخشی اجرای طرح اشتغال‌ زایی روستایی و عشایری بسیار مهم و ضروری است و در همین راستا طرح‌های اقتصادی و اشتغال ‌زایی به صورت مستمر و دائم رصد و پایش می‌ شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز