۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت شد

۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت شد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با اشاره به تشکیل ۸۴ هزار  پرونده پرداخت تسهیلات بانکی گفت: در ۷ ماه امسال ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت شده است.
داریوش زراعتگر شامگاه سه شنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با بیان اینکه این شورا شامل 18 بانک دولتی و خصوصی در قالب 351 شعبه بانکی و 73 باجه  است اظهار داشت: بانک‌ها نقش مهمی در رونق اقتصادی و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی دارند.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر پرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر  را مورد اشاره قرار داد  و خاطر نشان کرد: در 7 ماه امسال، با تشکیل 84 هزار پرونده  32 هزار میلیارد ریال  تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت شده است.
زراعتگر با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات بانکی در استان بوشهر در بخش خدمات و بازرگانی پرداخت شده است خاطر نشان کرد: 58 درصد تسهیلات  بانکی در بخش‌های خدمات و بازرگانی، 19 درصد در عرصه صنعت و 9 درصد در حوزه کشاورزی پرداخت شده است.
وی مهمترین و جدیترین مشکل در سیستم بانکی را مطالبات معوق دانست و گفت: بانک‌ها با سعه صدر با بدهکاران برخورد می‌کنند و انتظار دارند دریافت کنندگان تسهیلات با مراجعه به بانک‌ها نسبت به تعیین تکلیف معوقات خود اقدام کنند تا بانک‌ها بتوانند در پرداخت تسهیلات جدید، منابع لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز