۸۴ هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد

در سال جاری؛

۸۴ هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد

 دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر گفت: ۸۴ هزار فقره تسهیلات بانکی در سال ۹۷ در استان بوشهر پرداخت شد.
به گزارش خبرنگار مهر، داریوش زراعتگر دوشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر اهتمام ویژه ای به کمیسیون هماهنگی بانکهای استان دارد و با پیگیری و نظارت مدیریت ارشد استان، شاهد پویایی بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان هستیم.
وی افزود: شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر شامل ۱۸ بانک دولتی و خصوصی است که در قالب ۳۵۱ شعبه بانکی و ۷۳ باجه فعالیت هستند.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر از پرداخت ۸۴ هزار  فقره تسهیلات بانکی در سال ۹۷ در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال، ۸۳ هزار و ۹۳۲ فقره تسهیلات بانکی به مردم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر پرداخت شده است.
زراعتگر تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سطح بانکهای استان بوشهر پرداخت شده است.
وی یادآور شد: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات در بخش خدمات و بازرگانی بوده که ۵۸ درصد تسهیلات را شامل میشود و بعد از آن نیز بخش صنعت و معدن با ۱۹ درصد و بخش کشاورزی نیز با ۹ درصد بیشترین فراوانی را به ترتیب داشته اند.
مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید،  نگاه به سیستم بانکی بهتر شده و شاهد فعالیت موثرتر و باکیفیت تر بانکها هستیم.
زراعتگر مهمترین و جدی ترین مشکل در سیستم بانکها را مطالبات معوق دانست و گفت: بانکها با سعه صدر با بدهکاران برخورد میکنند و انتظار داریم بدهکاران با مراجعه به بانکها نسبت به تعیین تکلیف معوقات خود اقدام کنند تا بانکها بتوانند در پرداخت تسهیلات جدید، منابع لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز