عکس‌هاي فرزندم همه فتوشاپ است

عکس‌هاي فرزندم همه فتوشاپ است

رضا ساکی

متاسفانه برخي با هم‌گام‌سازي تصاوير، برش، اديت و چسباندن عکس‌ها به يکديگر با نرم‌افزار غربي فتوشاپ سعي در تشويش اذهان عمومي دارند و مي‌خواهند اين‌طور القا کنند که فرزند من کريسمس مي‌گيرد و تحت تاثير آموزه‌هاي غربي است. فرزند من که هر هفته در آمريکا قورمه‌سبزي مي‌پزد و بانوي عمارت مي‌بيند چندي پيش در پيام‌رسان سروش به من پيام داد که پدر جان عده‌اي بي‌شعور آمده‌اند عکس‌هاي من را هم‌گام‌سازي کرده‌اند و لباس‌هاي راه‌راه تن ما کرده‌اند تا اين‌طور وانمود کنند که ما تحت تاثير غرب هستيم اما پدر جان تو مي‌داني که من چقدر خاک وطن را دوست دارم و همه گلدان‌هاي خانه‌ام از خاک وطن است.
 
مردم شريف ايران
متاسفانه در اين تصاوير طوري وانمود کرده‌اند که انگار ما دوست نداريم فرزندان‌مان در ايران زندگي کنند. در اين تصاوير که همه فتوشاپ است فرزند من با لباس‌هاي فرنگي ديده مي‌شود اما او مثل سريال‌هاي تلويزيون حتي وقتي در خانه تنهاست هم طوري مي‌گردد انگار دور ميدان آزادي است.
 اين عکس‌ها را براي صدمه زدن به مسئولان تهيه، توليد و توزيع کرده‌اند تا مردم را گمراه کنند. البته مردم مي‌دانند که ما مسئولان مانند بقيه مردم دوست داريم بهترين امکانات را براي فرزندمان فراهم کنيم اما بايد بدانيد فرزند من در آمريکا، و آن يکي در کانادا و ديگري در لندن با قناعت زندگي مي‌کنند و هر بار آزمايش خون مي‌دهند در خون‌شان هيچ ويتاميني نيست جز غرور ملي.
مردم عزيز ايران
نرم‌افزار فتوشاپ براي همين روزها درست شده است. ممکن است باز هم عکس‌هايي ببينيد که زبانم لال در ساحل است يا در کازينوست يا هر جاي ديگر. بايد بدانيد همه آن عکس‌ها فتوشاپ محض است. ما همه ايراني هستيم و فرزندان من هم هر سال پاي سفره هفت‌سين مي‌نشينند و به ايراني بودن خود افتخار مي‌کنند.
فرزندم هر روز به من زنگ مي‌زند و مي‌گويد دلم براي هواي تهران تنگ شده است. همين چند روز پيش که شنيده بود در تهران بوي بد پيچيده است هاي هاي گريه مي‌کرد و مي‌گفت حيف الان خارجم و اين‌جا بوي بد ندارد که دلم براي وطن تنگ بشود. 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز