فضای ورزشی مورد نیاز بانوان استان بوشهر تامین شود

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛

فضای ورزشی مورد نیاز بانوان استان بوشهر تامین شود

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فضای ورزشی مورد نیاز بانوان استان بوشهر تامین شود.

افسانه سیف‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش بانوان در سطح استان بوشهر تلاش خوبی صورت گرفته و شاهد گسترش این برنامه‌ها در سطح استان هستیم.
وی از اجرای طرح سنجش و ارزیابی ساختار قامتی زنان روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: روستاهای هدف استان بوشهر انتخاب شده و کارشناسان نسبت به ارزیابی و سنجش بانوان در این روستاها اقدام می‌کنند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: پس از انجام ارزیابی، نتایج این طرح جمع‌بندی می‌شود و در فازهای بعدی این افراد به سمتی سوق پیدا می‌کنند که در فضای مشخصی به فعالیت ورزشی بپردازند.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان برای آقایان با ایجاد چمن‌های مصنوعی فراهم شده است، افزود: امیدواریم با افتتاح خانه‌های روستایی اولویت فعالیت با بانوان باشد که امکان استفاده از فضای ورزشی روباز را ندارند.
سیف‌زاده از اعزام بانوان استان بوشهر به مسابقات کشورزی در رشته ورزشی پیرامید خبر داد و بیان کرد: بانوان ما در استان بوشهر در مسابقات منطقه‌ای اول شدند و در دهه فجر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به صورت مستمر در سطح استان برگزار می شود و هفته آینده یک جشنواره استانی به میزبانی شهرستان کنگان در روستای شیرینو برگزار خواهد شد.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: این جشنواره با عنوان جشنواره «دا» برگزار می‌شود و هر شهرستان یک تیم را به این مسابقات اعزام می‌کند و آئین‌های محلی را اجرا می‌کنند.
وی از برگزاری جام نشاط و تندرستی به صورت هفتگی در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
سیف‌زاده از برگزاری طرح محله‌محور به صورت استانی خبر داد و اظهار داشت: در این طرح اولویت با اعضای هر محله است که در فعالیت‌ها شرکت کنند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز