طرح سنجش ساختار قامت بانوان روستایی بوشهر آغاز شد

طرح سنجش ساختار قامت بانوان روستایی بوشهر آغاز شد

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرح سنجش و ارزیابی ساختار قامت بانوان روستایی این استان آغاز شد.

افسانه سیف زاده افزود: روستاهای هدف استان بوشهر انتخاب شده و در قالب این طرح کارشناسان نسبت به ارزیابی و سنجش بانوان در این روستاها اقدام می‌کنند. 
وی بیان کرد: پس از انجام ارزیابی، نتایج این طرح جمع‌بندی و بانوان مستعد در فازهای بعدی به سمتی سوق پیدا می ‌کنند که در فضای مشخصی به فعالیت ورزشی بپردازند. 
سیف زاده یادآور شد: زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان بوشهر برای آقایان با ایجاد چمن‌های مصنوعی فراهم شده که انتظار است با افتتاح خانه‌های روستایی فعالیت ورزشی بانوان نیز در روستاها رونق گیرد. 
وی با اشاره به اعزام بانوان استان بوشهر به مسابقات کشوری در رشته ورزشی 'پیرامید' گفت: بانوان استان در مسابقات منطقه‌ای حائز رتبه نخست شده و مجوز حضور در مسابقات کشوری این رشته را دریافت کردند. 
پیرامید یک رشته ذهنی و بصورت گروهی است که بیشتر در مراسم افتتاحیه ها انجام می شود.
سیف زاده ادامه داد: جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر نیز هفته آینده به میزبانی شهرستان کنگان در روستای شیرینو برگزار می شود. 
وی یادآور شد: این جشنواره با عنوان جشنواره «دا» برگزار و هر شهرستان یک تیم برای اجرای آئین‌های محلی به این رقابت ها اعزام می‌کند. 
سیف زاده بیان کرد: جام نشاط و تندرستی نیز به صورت هفتگی در استان بوشهر برگزار می شود که این برنامه تا پایان سال به صورت مستمر ادامه دارد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز