بوشهر به خط ریلی متصل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی در گناوه:

بوشهر به خط ریلی متصل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت در استان بوشهر اتصال به خط ریلی است گفت: امروز عملیات اجرایی چند قطعه از پروژه شبکه راه‌آهن بوشهر به شیراز آغاز می‌شود.

 محمد اسلامی در جریان افتتاح  بزرگراه دیلم به گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگراه دیلم به گناوه قطعه باقیمانده  از مسیر ساحلی و کریدور شرقی به غربی است که بخش آخر هم به اتمام رسید و امروز زیر بار ترافیک رفت.
وی با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی افزود: اولویت نخست مسیرها و جاده‌های اصلی که بار ترافیک سنگین دارند  تبدیل آن به بزرگراه است.
وزیر راه و شهرسازی، ایمن سازی و بالا بردن راندمان سفرها را از اهداف تبدیل جاده‌های اصلی به بزرگراه دانست و گفت: در چند سال گذشته این پروژه پیوسته انجام شده و امروز قطعه 61 کیلومتری گناوه به دیلم به ترافیک باز می‌شود.
اسلامی، اولویت بعدی وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر را اتصال این استان به شبکه ریلی کشور دانست و خاطر نشان کرد: پروژه راه‌آهن بوشهر در دست اجراء است و تعدادی از قطعات امروز همزمان عملیات اجرایی آنها  آغاز می‌شود.
وی بررسی بافت‌های فرسوده و تولید مسکن را از اهداف دیگر سفر به استان بوشهر دانست و گفت: در راستای برنامه‌ای که برای تولید و رونق بخشیدن به مسکن داریم در استان بوشهر هم با تعریف برنامه‌ای که شده شتاب می‌گیرد و شاهد توسعه و رونق پروژه‌های راه سازی، اتصال ریلی، تولید مسکن در استان بوشهر باشیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز