تا وقتی ظرفیت اشتغال در منطقه باشد سراغ غیربومیان نمی‌رویم

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

تا وقتی ظرفیت اشتغال در منطقه باشد سراغ غیربومیان نمی‌رویم

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به فرماندار شهرستان عسلویه اطمینان خاطر داد تا وقتی که در حوزه اشتغال ظرفیت در شهرستان‌های همجوار وجود دارد به هیچ وجه به منابع غیر بومی مراجعه نخواهیم کرد.

موضوع اشتغال بومیان در طرح‌های وزارت نفت همیشه دغدغه اهالی مناطقی بوده که میزبان این طرح‌ها هستند.
ساکنان استان بوشهر و به ویژه شهرستان‌های جنوبی، بار‌ها انتقاد و اعتراض خود را درخصوص به کارگیری نیرو‌های غیربومی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اعلام کرده‌اند.
حالا مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشستی که با فرماندار عسلویهداشته گفته است، از طرف خودم و همه مدیران پالایشگاهی و ستادی به شما اطمینان خاطر خواهم داد که در حوزه اشتغال تا موقعی که ظرفیت در شهرستان‌های همجوار وجود دارد به هیچ وجه به منابع غیر بومی مراجعه نکنیم و از تمام ظرفیت‎ شهرستان‌های همجوار استفاده شود.
هادی هاشم زاده فرهنگ افزود: در بخش بازرگانی نیز همه منابع و مراکز تولیدی شهرستان‌های همجوار که می‌توانند نیاز پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی را تامین کنند، شناسایی خواهند شد تا بتوانیم نیازمندی‌های خود را از مراکز تولیدی شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر تامین کنیم.
وی امضا تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برای توانمندسازی نیرو‌های پیمانکاری و شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی و برقراری ارتباط با مراکز فرهنگی شهرستان‌های همجوار را از دیگر فعالیت‌های صورت برای تحقق مسئولیت اجتماعی این مجتمع عنوان کرد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به سیاست جدید وزارت نفت در حوزه برون سپاری پالایشگاه‌های جدید مجتمع نیز اشاره کرد و این رویکرد را باعث استقرار شرکت‌های توانمند در منطقه و رونق وضعیت اقتصادی مردم عنوان کرد.
عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه نیز علاوه بر تاکید بر توجه بیشتر به مسائل پدافند غیرعامل، از مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی خواست ظرفیت‌های جامعه پیرامونی در حوزه‌های گوناگون از جمله منابع انسانی، بازار و فضای گردشگری را شناسایی و از تمام امکانات منطقه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز