روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

استاندار بوشهر گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های استان انتظار داریم روند پرداخت تسهیلات را شتاب بخشند.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر بر لزوم تسهیل در اجرای طرح‌ها و حل موانع تولید و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم و حل مشکلات و گره‌گشایی از آن‌ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه مدیران در روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از کاغذبازی بپرهیزند، افزود: پاسخ به استعلام‌ها باید در کمتر از دو هفته به متقاضیان اعلام شود و اگر از دو هفته فراتر رفت به منزله تائید استعلام است و همه مدیران موظف به اجرای این مصوبه هستند.
بانک‌ها در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی همکاری کنند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بانک‌ها در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند که باید همکاری لازم انجام شود.
رضا عوض‌پور بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مهم ستاد اقتصاد مقاومتی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند با ایجاد تسهیلات و شرایط لازم، متقاضیان را همراهی کنند.
وی با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌های عامل با مجریان طرح‌ها بیان کرد: تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان است.
در این نشست مجریان تعدادی از طرح‌های اشتغال‌زا و تولیدی مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی خود را بیان کردند و استاندار بوشهر نیز دستور لازم برای حل مشکلات واحد‌ها را صادر کرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز