برترین‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر مشخص شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر مشخص شدند

در آئینی با حضور مسئولان و هنرمندان برترین‌های سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر مشخص و تجلیل شدند.

در آئینی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نماینده مردم دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی مسئولان شهرستان دیر و مدیران اداره فرهنگ و ارشاد چهار شهرستان جنوبی استان، اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر در دیر برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر صبح شنبه در این آئین گفت: تئاتر کودک پایه همه تئاترها است و پرورش‌دهنده بازیگرانی است که امسال نماینده شهرستان دیر و استان بوشهر در جشنواره فجر بودند.
غلامرضا ناطقی پور با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور شهرستان‌های دیر و برازجان و دیلم با شش اثر در تالار فرهنگ شهرستان دیر برگزار شد اظهار داشت: تئاتر کودک تمرین بازیگری نیست بلکه تمرین و آموزش مهارت‌های زندگی و آمادگی برای آینده است.
در بخش نوجوانان، آقای هادی روشن‌روان برای نمایش «ماجرای ساحل سنگی» رتبه اول، سیدعباس باخدا و مجتبی شعبانی برای نمایش «ماجرای ساحل سنگی» مشترکا رتبه دوم و امیرحسین مؤذنی و سلمان حسین‌پور برای نمایش «بی‌بی کوچیکه» مشترکا رتبه سوم بازیگری مرد را کسب کرد.
لاله شایان‌فر «ماجرای ساحل سنگی» رتبه اول، پریا هوشمند «وقتی همه خوابیم» و مطهره فخری «بی‌بی کوچیکه»مشترکا رتبه دوم و آیدا فولادی «بی‌بی کوچیکه» و زهرا جوی «ساحل سنگی» مشترکا رتبه سوم بازیگری زن در بخش نوجوانان را به خود اختصاص دادند.
در بخش کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین «ماجرای ساحل سنگی»، ندا حیدری «گرگم و گله می‌برم» و امین خیاط «وقتی همه خوابیم» به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بازیگری کودک بخش پسران، بدون اولویت امیرمحمد میلکی، محمدرضا ابراهیمی و علی‌اصغر میگویی «وقتی همه خوابیم» انتخاب شدند.
در بخش دختران هم بدون اولویت آوا دارایی، روژینا هوشمند و حنانه موحدی «تنبلو و دیو»، عسل یاوری «گرگم و گله می‌برم» و روژا بهمنش برای نمایش «کدو قلقله‌زن» انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز