برخوردهای سلیقه ای باعث ضربه به آرامش جامعه می شود

برخوردهای سلیقه ای باعث ضربه به آرامش جامعه می شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت:آنچه امروز به آن نیاز داریم ضرورت حفظ آرامش است و رفتارهای سلیقه ای ما نباید به گونه ای باشد که به آرامش جامعه ضرر برسد.

مجید خورشیدی در کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود: دانشجویان در سنی وارد دانشگاه می شوند که شخصیت سیاسی و اجتماعی آنها شکل می گیرد به همین دلیل نباید رفتارهای سلیقه ای افراد باعث شود این قشر به نوعی خود را از نظام سیاسی و اجتماعی کشور طرد شده بدانند.
وی یادآورشد:برای اینکه به دانشجویان حس انزوا، رها و طرد شدگی دست ندهد روسای دانشگاه ها باید به نحوی با آنان برخورد کنند که آنها تصور کنند پدری در کنار آنها وجود دارد و رها نشدند.
خورشیدی گفت: امر به معروف شکل خاص خود را دارد و هر رساله ای را که باز کنیم الزامات آن که شامل تاثیر پذیری، عامر باید عامل باشد، حفظ حیثیت و آبرو و به جامعه ضرر نرساندن است را می توانیم ببینیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: در سالی که منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی است حفظ آرامش لازمه استان و کشور است که باید به آن توجه داشته باشیم.
خورشیدی برضرورت برگزاری نشست های مشترک تشکل ها با برخی از مسئولانی که با موضوع دانشگاه ها در ارتباط هستند تاکید کرد و گفت: روسای دانشگاه ها می توانند زمینه ساز و تسهیل گر چنین نشستهایی در دانشگاه ها باشند.
خورشیدی تشکیل کارگروهی برای معرفی ظرفیتهای دانشگاه ها با هدف استفاده از آنها را ضروری دانست.
وی یادآورشد: با توجه به اینکه شخصیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان در حال شکل گیری است اگر این قشر تنها با کمبودهای جامعه آشنا شوند چه بسا نوع نگاه آنها به مدیریت کشور تاثیر بد بگذارد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز