مشکل آب در عسلویه جدی است

امام جمعه عسلویه

مشکل آب در عسلویه جدی است

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان و بیانات ایشان بیان کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که فضا برای مسئولان باز است.

وی اضافه کرد: اینکه رئیس جمهور می‌گویند باید انجام بشود سخن درستی است و انجام دادن آن هم به دست مسئولان و دولت است. هیچ بن‌بستی در رفع مشکلات اقتصادی نیست؛ موانع وجود دارد ولی راه باز است.
امام جمعه عسلویه بیان کرد: شاید زمان جنگ مشکل داشتیم اما امروز نهال انقلاب به درختی قوی و ریشه‌دار تبدیل شده است ما مشکل داریم سستی از ماست اگر انقلابی جهادی و بسیجی گونه وارد شویم مشکلات حل می‌شود.
وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند به جوانان بیشتر اعتماد کنیم. جوان‌های متفکر مؤمن و خوش ذوق با حداقل امکاناتی که در اختیارشان قرار دادیم کارهای بزرگی در بحث هسته‌ای و پیشرفت علمی کشور انجام دادند از پتانسیل جوانان بیشتر استفاده کنیم.
هاشمی‌نژاد به هفته اکرام ایتام و نیازمندان اشاره کرد و افزود: همه عزیزان در این مسیر خداپسندانه قدم بردارند. خیرین عزیز اگر قصد کمک دارند با کمیته امداد هماهنگ کنند دوستان در کمیته امداد خالصانه زحمت می‌کشند برای انجام کارهای و رفع نیازهای ایتام و نیازمندان با کمیته امداد همراهی و هماهنگی کنید.
امام جمعه عسلویه به مشکل آب روستاهای شهرستان اشاره و ادامه داد: قبلاً هم در این زمینه گفته‌ایم که در روستاها خصوصاً روستاهای دهستان نایبند مشکل آب جدی است به شکلی بحران آب است و هر چهار روز هشت ساعت آب دارند و برخی جاها همین را هم ندارند.
وی تاکید کرد: مسئولین مدبرانه در رفع مشکل آب روستاها اقدام کنند. روستاهای پارسیان در همسایگی ما هیچ مشکل آب ندارند و آب با فشار و خوب دارند. برخی مشکلات در این شهرستان هست که در جاهای دیگر نیست.
امام جمعه عسلویه به انتشار برخی موضوعات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی وضعیت خوبی ندارد؛ هر خبری و مطلبی را پخش نکنید. انسان در فضای مجازی هم باید تقوا رعایت کند و در امورات اختلاف برانگیز مطلب پخش نکنند. چه دانسته یا ندانسته خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است. اختلاف افکنی از آرزوهای دشمن و از اهداف مهم آنان است.
وی افزود: از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم مراقبت کنند و با قاطعیت با این مسائل برخورد کنند تا وحدت شهرستان خدشه دار نشود. وحدت در این شهرستان مثال‌زدنی است. بحث وحدت و امنیت شهرستان برای من مهم است و بارها بر این مطلب تاکید کرده‌ام. فعلاً که اتفاقی نیفتاده ولی عقل حکم می‌کند که هوشیار باشیم اختلاف خواست دشمن است و باید به گور ببرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز