بزودی  خانه مطبوعات  صاحب خانه می‌شود

شمعاون سیاسی استانداری بوشهر

بزودی خانه مطبوعات صاحب خانه می‌شود

مجید خورشیدی در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه، ضمن اشاره به پیشینه نشر و چاپ در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نخستین استان‌هایی است که با صنعت چاپ و نشر همراه بوده و دارای سابقه دیرینه‌ای در این زمینه است.

وی راه‌اندازی موزه مطبوعات در بوشهر را ضروری دانست و گفت: در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر راه‌اندازی موزه مطبوعات را به ایشان پیشنهاد دادیم و ایشان نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و مقرر شد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مقدمات امر را بررسی و فراهم کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به قدمت بیش از صد سال سابقه مطبوعات در استان بوشهر گفت: از مدیرعامل خانه مطبوعات می‌خواهم طرح راه‌اندازی موزه مطبوعات استان را پیگیری کند.
وی با اشاره به ضرورت فعالیت خانه مطبوعات در فضایی مستقل گفت: این قول را می‌دهم همانگونه که پیگیر موضوع خانه احزاب استان بودیم و مشکل مرتفع شد، با پیگیری جمعی و حمایت استاندار محترم، محلی را برای خانه مطبوعات را با تلاش خود اهالی مطبوعات و رسانه و مدیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی کنیم.
خورشیدی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و مطالبه اهالی رسانه من این موضوع را دست نیافتنی نمی‌دانم و فقط اراده و پیگیری می‌خواهد.
ارسال دیدگاه