قدر این همه جواهرات را می دانیم؟!

یک روز خاص برای فوتبال بوشهر

قدر این همه جواهرات را می دانیم؟!

تیم ملی فوتبال در دیدار مقابل تیم ملی امید ایران امروز در ورزشگاه آزادی به میدان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فاضل قنبرپور

به گزارش پیام عسلویه  دیدار تدارکاتی  تیم ملی ایران مقابل امید در پایان نود دقیقه با تیجه یک بر یک به اتمام رسید . هرچند که نتیجه این دیدار اهمیت چندانی برای هر دو مربی نداشت و بیشتر این دو مربی به دنبال کسب شناخت هر چه بیشتر از بازیکنانشان بودند.
در این دیدار که با تعویض های متعددی همراه بود در دقیقه ١٢، مهرداد محمدى با نفوذ از جناح راست و یک ضربه دقیق، موفق به گشودن دروازه تیم امید شد. در ادامه بازیکنان تیم امید هم نمایش خوبى داشتند و موفق به ایجاد چند موقعیت شدند. اما نیمه اول این بازى با یک گل به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم بزرگسالان با ترکیب متفاوتى به میدان رفت و فرهاد مجیدى هم به نیمکت‌نشینان تیمش میدان داد.ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ۶٧ با نفوذ از جناح چپ با فرصت‌طلبى موفق به جبران گل خورده شد تا بازى با تساوى یک بر یک دنبال شود.در ادامه هر دو تیم تلاش زیادى براى رسیدن به گل دوم کردند اما در نهایت بازى با تساوى یک بر یک به پایان رسید.
 
این بازی می تواند برای بوشهری در سراسر استان روایت کننده یک پیام بزرگ باشد و باید قدر این موقعیت ویژه را دانشت.
علی احمدی کمک داور مستعد و حالا دیگر با تجربه بوشهری که با سنی زیر ۳۰ سال در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت کرده ،تا جایی پیشرفت داشته که فدراسیون فوتبال او را برای این دیدار درون خانوادگی ملی پوشان دعوت می کند تا یک محک جدی خورده باشد.
محمد محبی در نیمه دوم به میدان آمد و با استارت های انفجاری اش همه را میخکوب کرد و مهدی قائدی که ۹۰ دقیقه برای امیدها بازی کرد و اکنون مشغول یک زندگی آرام و بدون حاشیه برای موفقیت تیم ملی امید یکی از ستونهای تیم مجیدی به حساب می آید.
چقدر فوتبال استان ما خوشبخت است و چقدر سرمایه های گرانقیمتی داریم که مانند مروارید می درخشند و فوتبال ایران به آنها احترام میگذارد.
هر چه قدر عده ای اندک نخواهند این جواهرات با ارزش را انکار کنند اما هر ساله تعدادی بازیکن تاب و حتی داور به چرخه فوتبال ایران می رسند .باید قدر بدانیم و باز هم از این همه ثروت خدادادی {فوتبال}استفاده خوبی کنیم.
 
تیم ملی ایران – تیم امید ایران . ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه آزادی
داوران: امیر عرب براقی، فرهاد فرهادپور و علی احمدی، میثم حیدری
 
 
 ترکیب تیم ملی ایران:
نیمه اولرشید مظاهرى ، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانى، دانیال اسماعیلى فر، سعید آقایى، رضا اسدى، امیرحسین کریمى،مهرداد محمدى، محمد کریمى، آرش رضاوند و شهریار مقانلو.
نیمه دوممهدی امینی و احمد گوهری (گلرها)- احمد عبدالله زاده، مجید علیاری، محمد نادری، مهدی شیری، محمد انصاری، سعید واسعی، محمد حسین مرادمند، علی کریمی، محمد محبی و پیمان رنجبری.
 
ترکیب تیم امید ایران:
معراج اسماعیلی ( ۴۶- نیما میرزا زاد)، علیرضا آرتا(محمد آقاجانپور -۳۴)، عارف غلامی، طاها شریعتی، مسلمی پور، اسماعیل بابایی، مهدى مهدیخانی( رضا کرمی -۳۴)، سید محمد خرم حسینی ( ۷۰  –رضا جعفری) ، مهدی قائدی، امیر روستایی ( سید حسین حسینی – ۳۶) و محمد رضا آزادی ( ۵۰- رضا شکاری )
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز