کشف بيش از 12 ميليارد ريال کالاي پزشکي و مخابراتي در بندر ديلم

کشف بيش از 12 ميليارد ريال کالاي پزشکي و مخابراتي در بندر ديلم

فرمانده درياباني استان بوشهر از توقيف محموله 12 ميليارد ريالي کالاي قاچاق در بندر ديلم خبر داد.

 سردار "ولي‌اله رضايي‌نژاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي با قاچاق کالا و ارز، مأموران پايگاه درياباني بندر دیلم با تشديد اقدامات كنترلي به یک شناور باری که قصد تخلیه بار در اسکله بندر دیلم را داشته مشکوک و شناور را مورد بازرسی قرار دادند.
وي افزود: دریابانان در بازرسي از شناور باری موفق شدند، يک دستگاه احياء قلب و 43 دستگاه اقلام مخابراتي شامل سوئيچ،كيس حرفه‌اي و مانيتور قاچاق را کشف کنند.
فرمانده دریابانی بوشهر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف شناور تصریح‌ کرد: کارشناسان ارزش ريالي محموله کشف شده را 12 ميليارد و 90 میلیون ريال برآورد کردند که این محموله، تحويل مراجع قضائي شد.
کشف حدود 13 میلیون نخ سیگار در استان بوشهر
۱۲ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار از یک انبار احتکاری در شهر بوشهر و یک دستگاه خودرو در دشتستان کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در بازرسیاز یک انبار در شهر بوشهر یکهزار و ۲۶۰ کارتن احتکار شده محتوی ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ جوشن سهرابی افزود: عزم پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی مصمم است و در این ارتباط از شهروندان انتظار است تا در صورت مشاهده انبار کالاهای قاچاق یا اختفای کالاهای اساسی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در حالی که قصد داشت از دست مأموران فرار کند، متوقف کردند.
سید جواد رضوی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۱۹ هزار و ۸۲۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال کشف شد.
وی افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز