راه‌یابی نوازندگان بوشهری به سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

راه‌یابی نوازندگان بوشهری به سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

ستاد برگزاري جشنواره و جايزه موسيقايي همايون خرم (نواي خرم) فراخوان حضور هنرمندان کودک و نوجوان واجد شرايط شرکت در ششمين دوره اين رويداد را منتشر کرد.ستاد برگزاري جشنواره و جايزه موسيقايي همايون خرم (نواي خرم) فراخوان حضور هنرمندان کودک و نوجوان واجد شرايط شرکت در ششمين دوره اين رويداد در بخش‌هاي مختلف را منتشر کرد. در متن فراخوان ششمين جشنواره و جايزه همايون خرّم (نواي خرّم) آمده است:

«به نام خالق هستي
خداوند بزرگ را سپاسگزاريم که براي ششمين سال پياپي افتخار برگزاري جشنواره و جايزه همايون خرّم (نواي خرّم) را که با نام هنرمند وارسته و آهنگساز برجسته کشورمان همايون خرّم آراسته است نصيبمان کرد. ششمين جشنواره و جايزه همايون خرم (نواي خرم 6) همچون دوره‌هاي گذشته، هنرجويان و هنرمندان زير 18 سال را مد نظر دارد و توسط مؤسسه فرهنگي و هنري رادنوانديش با همراهي خانواده محترم استاد همايون خرّم و مجوز دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود. هدف اصلي جشنواره، بالا بردن سطح فرهنگي جامعه از طريق ارتقاي سطح هنري و موسيقايي کودکان و نوجوانان با تاکيد بر پاسداشت و گسترش فرهنگ اصيل و فاخر ايراني با استفاده از نمونه‌ها و الگوهاي موجود در جامعه هنر ايران زمين است.
بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، مرحله ارسال آثار تصويري به دبيرخانه جشنواره از 22 تيرماه 1398 آغاز و در تاريخ 15 مهرماه 1398 پايان مي‌يابد. پس از بازبيني آثار و اعلام اسامي برگزيدگان، مرحله رقابتي در روزهاي 7، 8، 14 و 15 آذر ماه در فرهنگسراي نياوران برگزار مي‌شود و در نهايت ششمين جشنواره و جايزه همايون خرم در 21 آذر ماه 1398 در تالار وحدت تهران به پايان مي‌رسد. نوازندگان کليه سازها، خوانندگان و همچنين گروه‌هاي موسيقي کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) مي‌توانند با اجراي يکي از تصانيف و يا قطعات بي‌کلام اساتيد مرتضي محجوبي، ابوالحسن صبا، روح‌الله خالقي، مجيد وفادار، مهدي خالدي، علي تجويدي، همايون خرّم، حبيب‌الله بديعي، پرويز ياحقي و اسداله ملک که به شکل رسمي عرضه شده، به صورت تک‌خواني، تک‌نوازي، هم‌خواني، هم‌نوازي و گروه‌نوازي در اين جشنواره شرکت نمايند. علاقمندان براي آگاهي از شرايط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود مي‌توانند به تارنماي ويژه اين جشنواره به نشاني www.khorramfestival.com مراجعه نمايند.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز