شماره خبر : 3110
منتشر شده در مورخ : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
ساعت : 21:48
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخازن سبز عسلویه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخازن سبز عسلویه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه  با ارسال پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، در بخشی از این پیام آمده است: پروردگار سبحان را شکرگزاریم که در پرتو بهار رمضان و به لطف این ایام رحمت و فضیلت، فرصتی سرشار از موهبت و سرمایه معنوی یافتیم.
 
متن کامل پیام تبریک به شرح زیر است:
اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ
 
روز عید فطر تجسم و نمایش انسجام حقیقی و قلبی ملت است.
مقام معظم رهبری " مدظله العالی"
 
همکاران عزیز و ارجمند
باسلام و احترام
روزهای منور رمضانی با لحظه های شکوهمند عرفانی اش سپری گردید و به برکت نتایج معنوی و قرآنی در منظر حضرت دوست، درس هایی دیگر از معارف اخلاقی و حکمت دینی در کارنامه بندگی و عبادات ما ثبت گردید.
پروردگار سبحان را شکرگزاریم که در پرتو بهار رمضان و به لطف این ایام رحمت و فضیلت، فرصتی سرشار از موهبت و سرمایه معنوی یافتیم و از فیض و احسان ملکوتی این ماه شریف و الهی بهره مند شدیم و اینک به استقبال عید مهربانی و روح بخش فطر می رویم تا در این جشن آسمانی با مژده و بشارت نوزایی و شکوفایی، به هدیه فاخر امید و شادمانی برسیم و سرفرازانه با شوق و کوشش جهادی، نبض بیدار اقتصاد را در این مجتمع بزرگ، سلامت و سرزنده نگه داریم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه  خداوند متعال، عیدسعید فطر را  به همکاران عزیز در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و ملت عزیز ایران  تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان، سلامتی، موفقیت و شادکامی، آرزومندم.
 امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد.
 
محمدسجاد باتمانی
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه

برچسب ها : شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مهندس سجاد باتمانی عید سعید فطر عسلویه پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس