ارائه برنامه عملی نامزدها، مشارکت انتخاباتی را افزایش می‌دهد

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها:

ارائه برنامه عملی نامزدها، مشارکت انتخاباتی را افزایش می‌دهد

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: ارائه و معرفی برنامه‌های مدون، عملی و قابل اجرا از سوی نامزدهای ریاست جمهوری، احتمال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را افزایش می‌دهد.

سید علی اکبر فاطمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: امروز ارائه برنامه‌های مشخص، مدون، قانونی و عملی از سوی نامزدها ضروری است زیرا مردم هوشیار و از شعارهای توخالی خسته‌ هستند.
وی افزود: با توجه به شرایط حاضر، اشتغال، معیشت، مهار تورم و ثبات اقتصادی در اولویت مردم و فضای اجتماعی قرار دارد و مدیریت و ایجاد بهبودی در این زمینه‌ها مهمترین خواسته آنها از رئیس جمهوری آینده است.
فاطمی اضافه کرد: در این ارتباط ایجاد اشتغال و رونق تولید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا زمینه توسعه اقتصادی و امیدواری مردم را فراهم می‌کند.
نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: عزت مداری و تحول اقتصادی باید به عنوان ۲ اصل در دستور کار برنامه‌های ارائه شده رئیس جمهوری آینده کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های ارائه شده مردم به شخصیت، سوابق کاری و عملکرد گذشته نامزدها نیز توجه دارند که در انتخاب آنها اثرگذار است.
فاطمی با اشاره به اهمیت نهاد شورای شهر و روستا در مدیریت شهری و روستایی، گفت: داوطلبان شوراهای شهر نیز باید به ارائه یک برنامه روشن و عملی بپردازند و از بیان شعارهایی که با شرایط اقتصادی کشور همخوانی ندارد پرهیز کنند چرا که تنها در این صورت است که مورد قبول و پذیرش مردم واقع می‌شوند.
وی افزود: ارائه ویژگی‌ها و شرایط لازم برای انتخاب شهردار و دهیار از دیگر مواردی است که باید به روشنی در برنامه‌های ارائه شده از سوی داوطلبان شوراهای شهر و روستا گنجانده شود.
نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: لازم است با سعه صدر اقدامات و کارهای مثبتی که در سال‌های گذشته انجام شده‌است، بیان تا با ایجاد امیدواری در جامعه افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات را به دنبال داشته باشد.
فاطمی اضافه کرد: در این راستا باید برخی از نواقص و اشتباهات صورت گرفته کنار گذاشته شود و با ایجاد اتحاد اجتماعی و سیاسی زمینه برای افزایش مشارکت انتخاباتی فراهم آید.
وی اذعان کرد: ایران در شرایط حاضر در مبارزه‌ای تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد و کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو بر جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی اثرگذار است.
نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: انتخاب درست رئیس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی برای آینده نظام و ملت سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌است و باید برای جذب مشارکت فعالانه مردم در این عرصه تلاش شود.
فاطمی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش بسیار خوب شور و نشاط اجتماعی در فضای جامعه هستیم، گفت: امیدواریم انتخاباتی پرشور و حداکثری در ۲۸ خرداد ماه رقم بخورد.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه در استان بوشهر همزمان با سراسرکشور برگزار می‌شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز